وزیر ورزش و جوانان گفت: اقتصاد ورزش در سایر کشورها یک اقتصاد فعال است اما شرایط در ایران متفاوت است چرا که سازوکار مناسب فراهم نیست.
کد خبر: ۹۷۰۷۳۴
سلطانی‌فر: اقتصاد ورزش ما سازوکار مناسبی ندارد

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از تسنیم، مراسم امضای تفاهم‌نامه وزارت ورزش و جوانان با یک صندوق کارآفرینی امروز (دوشنبه) با حضور مسعود سلطانی‌فر برگزار شد. طبق این تفاهم‌نامه این صندوق قرار است مبلغ 50 میلیارد تومان تا پایان سال به باشگاه‌های خصوصی اختصاص بدهد.

سلطانی‌فر در این مراسم اظهار داشت: همانظور که می‌دانید مقام معظم رهبری سال 95 را سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری کردند و ما هم یکی از مواردی که در برنامه‌های خود به مجلس ارائه کردیم موضوع فعال کردن اقتصاد ورزش بود.

وی افزود: در کشور باید مقداری جدی‌تر به این بحث توجه کنیم و موضوع اقدام و عمل را عملیاتی و به صورت پیگیری دنبال کنیم. اقتصاد ورزش در سایر کشورها یک اقتصاد فعال است و اشخاص حقیقی و حقوقی سرمایه‌گذاری زیادی کرده‌اند که به آن به عنوان یک فرصت درآمدزایی و ایجاد اشتغال نگاه می‌کنند اما شرایط در ایران متفاوت است چرا که سازوکار مناسب فراهم نیست و به صورت جدی به این موضوع پرداخته نمی‌شود، بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی عرصه ورزش را محلی برای هزینه می‌بینند نه درآمد و به همین دلیل هم اشتیاق زیادی وجود ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها