رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا:

ترافیک پرحجم زائران اربعین حسینی در استان های ایلام و کرمانشاه

ورود زائران اربعین حسینی به کشور که از چند روزگذشته آغاز شده امروزبه اوج خود رسیده است به طوریکه به گفته سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی تا کنون حدود نیمی از زائران از سه مرز مهران، شلمچه و چذابه وارد کشور شدند.
کد خبر: ۹۷۰۷۳۱
مهران پرترافیک ترین مسیر بازگشت زائران / +نقشه گرافیکی راه های ایلام و خوزستان

به گزارش جام جم آنلاین ،براساس آخرین اخبار مرکز مدیریت راههای کشوردر ساعات گذشته ،ترافیک مهران –صالح آباد –ایلام به دلیل بازگشت زائران اربعین حسینی همچنان نیمه سنگین است و محورهای سرابله - سه راهی هومین و شباب –پل سیمره نیز سنگین است . باقی محورهای استان ایلام نیز دارای ترافیک روان است.

از سوی دیگر تردد وسایل نقلیه در محور اسلام آباد –ایلام-مهران تا اطلاع ثانوی ممنوع است ومحور اسلام آباد –ایوان –ایلام وملکشاهی به عنوان مسیر جایگزین انتخاب شده است.

همچنین براساس نقشه راههای این مرکز در استان خوزستان ،مسیرهای رامهرمز -بهبهان سنگین وباقی محورها دارای ترافیک روان است.

از این رو بدلیل ترافیک شدید درمحورهای ارتباطی فرمانده نیروی انتظامی ،خواستار حفظ آرامش توام با امنیت برای زائران شد و گفت: نیروهای مرزبانی، یگان ویژه، مأموران گذرنامه، راهور و پلیس راه همگی آماده خدمات رسانی برای بازگشت زائران به کشور هستند.

وی ابراز امیدواری کرد:زائران با صبر و حوصله مسیر را طی کنند و اگر در پایانه و پارکینگ ترافیکی ایجاد می شود، صبور باشند تا نیروهایی که وظیفه تسهیل راه ها را بر عهده دارند بتوانند به راحتی اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.

رئیس ستاد حمل و نقل اربعین حسینی نیز دراین خصوص گفت: روند بازگشت و عزیمت زائران بسوی وطن از روز جمعه گذشته آهنگ تندتری به خود گرفته است.

پیمان سنندجی اظهار کرد که برنامه ریزی برای بازگشت زائران به مرز مهران با بکارگیری حدود یک هزار دستگاه خودرو انجام شده است.

وی بیان کرد: ستاد حمل و نقل کار انتقال زائران در مسیر بازگشت به وطن را تا پایان این هفته ادامه می دهد تا زائران با آرامش به مرز مهران منتقل و از آنجا به شهرهای خود بازگردند.

رئیس پلیس راه کشور نیز گفت: ترافیک در جاده های مرزی به ویژه مهران پرحجم است.

سردار محمد حسین حمیدی در گفت و گو با میزان، اظهار داشت: تا ظهر دیروز 450 هزار زائر اربعین از طریق مرز مهران به کشور بازگشتند. این حجم ورودی زیرساخت های لازم را می خواهد که متاسفانه امکانات مرز مهران جوابگوی این حجم نیست.

وی ادامه داد: نیروهای پلیس در تمامی مسیرهای منتهی به مرز و شهر ایلام حضور دارند تا ترافیک بازگشت زائران مدیریت شود.

به گفته رئیس پلیس راه، اتوبوس های کافی برای خروج زائران از شهر مهران در پایانه برکت دپو شده است و به اندازه کافی وسایل نقلیه در نظر گرفته شده است.

نقشه گرافیکی وضعیت راه های استان ایلام


نقشه گرافیکی راه های استان خوزستان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها