مالباختگان به پلیس آگاهی مراجعه کنند

ده‌ها فقره کیف قاپی پس از آزادی با وثیقه +عکس

سارق شروری که پس از آزادی با قرار وثیقه اقدام به ده ها فقره کیف قاپی کرده بود، توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۹۷۰۲۲۷
ده‌ها فقره کیف قاپی پس از آزادی با وثیقه +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از پلیس آگاهی تهران بزرگ، ساعت 20:30 مورخه 18 مهر 1395 و با درخواست کمک یک خانم جوان، شهروندان و افراد رهگذر در خیابان فلسطین متوجه شدند که راکب یک موتورسیکلت طرح هوندا 125 اقدام به سرقت تلفن همراه این خانم کرده است.

راکب موتورسیکلت در زمان فرار از محل سرقت، کنترل موتورسیکلت خود را از دست داده و به زمین برخورد می کند؛ شهروندان به قصد دستگیری به او نزدیک شده اما او با سلاح سرد همراه خود، اقدام به تهدید آنها کرده و پس از رها کردن موتورسیکلت در محل از محل متواری می شود.

پرونده در پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع موبایل قاپی و تهدید با سلاح سرد، به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

شناسایی و دستگیری متهم

کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی با شناسایی آخرین مالکِ موتورسیکلت بجای مانده در محل سرقت، اطلاع پیدا کردند که آخرین بار این موتورسیکلت به صورت قولنامه ای در اختیار یکی از مجرمین سابقه دار بنام «جواد.ش» (27 ساله) قرار گرفته است.

بررسی سوابق «جواد.ش» نشان داد که وی از سال 1385 تاکنون، بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف همچون شرارت، سرقت مقرون به آزار، ایجاد مزاحمت برای شهروندان، مواد مخدر و... بارها دستگیر و آخرین بار با تأمین قرار، 12 آبان 1394 آزاد و مجددا ارتکاب جرایم خود را از سر گرفته است.

با شناسایی دقیق «جواد.ش» به عنوان سارق متواری شده از محل سرقت، کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ اقدام به شناسایی مخفیگاه وی در منطقه اتابک – خیابان میثم کرده اما در ادامه اطلاع پیدا کردند که «جواد.ش» پس از بجای گذاشتن موتورسیکلت در آخرین سرقتش، با اطمینان از این موضوع که به زودی توسط پلیس شناسایی خواهد شد از مخفیگاهش متواری شده است.

اقدامات پلیسی در دستور کار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داشت تا سرانجام محل تردد «جواد.ش» در قهوه خانه ای در همان منطقه اتابک شناسایی شد؛ سرانجام با اطمینان از حضور متهم در این محل، کارآگاهان پایگاه سوم ساعت 17:00 مورخه سوم آبان سال جاری اقدام به دستگیری وی کردند؛ در زمان دستگیری، «جواد.ش» طی درگیری شدید با کارآگاهان قصد متواری شدن از محل را داشت که قبل از هرگونه اقدام به این امر، دستگیر شد.

اعتراف به دهها فقره موبایل قاپی

«جواد.ش» که پس از دستگیری چاره ای جز اعتراف و بیان حقیقت نداشت، صراحتا به دهها فقره موبایل قاپی در مناطق شرق و مرکزی شهر تهران بویژه در تهرانپارس، نارمک، ولی عصر، فلسطین ، هفت تیر و... اعتراف کرد .

«جواد.ش» که اعتیاد شدیدی به مصرف موادمخدر از نوع شیشه دارد، در اعترافاتش عنوان داشت که هر دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند مسروقه را به قیمت هر کدام 100 الی 200 هزار تومان و یا در ازای دریافت موادمخدر مصرفی روزانه خود، به خریداران اموال مسروقه فروخته است.

سرهنگ کارآگاه محمد نادربیگی، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: در ادامه رسیدگی به جرایم ارتکابی متهم و دیگر شکات و مالباختگان، بازپرس پرونده دستور انتشار تصویر متهم با پوشش یک خط قرمز بر روی صورت را صادر کرده است لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی متهم از سوی تصویر منتشره شده و یا بدین شیوه و شگرد و توسط راکب یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا 125 تیره رنگ شدند دعوت می شود تا جهت شناسایی کامل متهم و پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان سهروردی شمالی – خیابان خرمشهر- میدان نیلوفر مراجعه نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
رسول
-
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
۰
۰
صدها بار در خبر خوندیم كه مجرم سابقه دار با گذاشتن وثیقه ازاد و دوباره مرتكب قتل /سرقت /زورگیری و امثال اون شده. سئوال اینجاست كه مدیریت زندان كه از این موضوع اطلاع داره چرا به اونها مرخصی میده بهتره مدیر و مسئولین زندانها سریعا عوض بشن افرادی با تجربه و با لیاقت جایگزین این افراد بشن .
حمیدرضا نصرتی
-
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
۰
۰
بنام ایران؛ نمیدانم در سیستم قضایی و امنیتی ما برای مجرمینی نظیر مورد فوق "پابند الكترونیكی" وضع نمیكنند امیدوارم دولت هر چه زودتر لایحه آنرا به مجلس ببرد مجرمی كه خود را تحت این محدودیت میبیند مسلما از بسیاری از اهداف شوم خود دست خواهد كشید .
حسین
-
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
۰
۰
سیستم قضایی كشور باید بازنگری شود و احكام سخت گیرانه ای وضع شود اما مسولان قضایی خواب تشریف دارن
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها