رئیس پلیس‌ راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی انتقال زایر به سمت مهران را ناممکن دانست و گفت: این محور از شهر مهران به سمت ایلام یکطرفه شده است.
کد خبر: ۹۶۹۸۶۵
محور مهران به ایلام یکطرفه شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس راهور ناجا، سردار محمد حسین حمیدی افزود: برابر تدابیر اتخاذ شده تردد کلیه خودروها از ایلام به مرز مهران با توجه به بسته بودن مرز ممنوع شده و محور ایلام - مهران از شهر مهران به سمت ایلام یکطرفه شده است.

وی افزود: در عین حال محور ملک‌شاهی به مهران تنها برای تردد اتوبوس‌های خالی که برای بازگرداندن زائران مهران مراجعه می‌کنند، درنظر گرفته شده است و هیچ گونه انتقال زائر به مهران چه از طریق اتوبوس و چه خودروهای سواری مقدور نیست لذا زائران به هیچ وجه به مرز مهران مراجعه نکنند و مسیر خود را به سمت مرزهای چذابه و شلمچه درنظر بگیرند.

رئیس پلیس‌ راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت ترافیک راه‌های کشور نیز گفت: ترافیک در استان ایلام محورهای مهران - ایلام و ایلام - سرابله هم‌اکنون سنگین است. از سوی دیگر ترافیک در محور ایلام - دره شهر (سه راهی ملک‌شاهی) و ایلام - کرمانشاه و در استان البرز محور کرج - چالوس (از ابتدای محور تا کیلومتر 5 ) نیمه سنگین است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با شماره تلفن های 88255555 (10 خط) و شماره 120 به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است؛ همچنین آخرین اطلاعات ترافیکی در پایگاه اطلاع رسانی www.rahvar120.ir دست یافتنی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها