خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: آمریکایی‌ها وقیحانه ایران را طرفدار تروریسم معرفی می‌کند و خودشان در یمن بمب خوشه‌ای به عربستان می‌دهند.
کد خبر: ۹۶۹۸۱۵
آمریکایی ها با وقاحت تمام ایران را تحریم می‌کنند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم ، آیت‌الله محمد امامی کاشانی در خطبه‌های اول نماز جمعه این هفته ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن اربعین سیدالشهداء‌(ع)، گفت: اربعین یک شعار شیعه است به نظر می‌رسد این شعار از زمان رفتن امام سجاد(ع) به کربلا شروع شده است و بسیار ارزشمند است.

وی در خطبه‌های دوم نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته تهران به وضع آلودگی هوا اشاره کرد و از مردم خواست تا از استفاده از خودروهای تک سرنشین بپرهیزند و از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه امروز استکبار جهانی با تمام ابزارهای نظامی، سیاسی و فرهنگی به میدان مقابله به جبهه حق آمده است، گفت: تنها راه مقابله با استکبار ایستادگی و صبر در مقابل دشمن است.

آیت‌الله امامی کاشانی با اشاره به بیان امیر المومنین در نهج‌البلاغه درباره فتنه‌ها در آخرالزمان گفت: امیرالمومنین(ع) می‌فرمایند در آخرالزمان فتنه‌ها مثل پاره‌‌های شب تاریک هجوم می‌آورند به طوری که هیچ پرچمی در مقابل آنها توان ایستادگی ندارد. تعبیر این سخن به زمانه ما برمی‌گردد، امروز شاهد آن هستیم که عده‌ای آدمکش و تروریست فقط به دنبال خونریزی هستند و کشورهای مختلف اسلامی گرفتار این تروریست‌ها هستند.

امام جمعه موقت تهران افزود: در مقابل درنده‌خویی و فتنه‌ها جمعی که به تعبیر احادیث در زمین گمنامند و در آسمانها مشهورند ایستادگی و مقاومت در مقابل فتنه‌ها را برعهده می‌گیرند مانند امروز که ایران در مقابل این تروریست‌ها ایستادگی کرده است. گمنام بودن این مجاهدان در زمین به معنای آن است که کسی شعارها و ارزشهایی که آنها به آن پایبند هستند را نمی‌شناسد.

وی با بیان اینکه امروز آمریکایی‌ها با وقاحت تمام ایران را تحریم می‌کنند و آن را حامی تروریست می‌خوانند، اظهار کرد: آمریکایی‌ها در سوریه و یمن و دیگر کشورها جنایت می‌کنند و خودشان تربیت کننده و به وجود آورنده داعش و تروریست‌ها هستند.

آیت‌الله امامی کاشانی با اشاره به نتایج انتخابات آمریکا گفت: همانطور که رهبری انقلاب فرمودند نتیجه این انتخابات برای ما فرقی نمی‌کند و مهم عملکرد آمریکاست. امروز آمریکایی‌ها در کشور خودشان گرفتار مشکلات اقتصادی و اخلاقی هستند. اقلیتی که در آمریکا پای صندوقهای رای آمدند نشان دهنده وضع داخلی آمریکاست.

امام جمعه موقت تهران از نیروهای امنیتی عراقی که امنیت زائران اربعین را فراهم کردند تقدیر و تشکر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
جانباز و بازنشسته
-
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
۰
۰
دولت تدبیر و امید هنوز باور ندارد كه آمریكا بد عهد و كینه توز است و باید جواب دندان شكنی به اوباما و ترامپ داد.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها