وزیر خارجه احتمالی آمریکا گفت:‌ لغو کامل توافق هسته‌ای ایران امری نشدنی است و ممکن است فقط در بعضی از بندهای این توافق بازنگری شود.
کد خبر: ۹۶۹۷۶۷
لغو کامل توافق هسته‌ای ایران امری نشدنی است

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، رودی جولیانی شهردار پیشین نیویورک و کاندیدای وزارت خارجه آمریکا که از میان کاندیداها بیشترین شانس برای وزیر خارجه شدن را دارد، گفت:‌ یکی از مهمترین اولویت‌های دولت ترامپ نابودی گروهک تروریستی داعش است و نابودی این گروهک مهمتر از هر مشکل دیگر در خاورمیانه است.

وی با بیان اینکه اختلافات و تنش‌های موجود بین کشورهای منطقه منجر به جنگ بزرگ منطقه ای خواهد شد، مدعی شد که دخالت‌های ایران در عراق و سوریه یکی از دلایل ایجاد تنش در منطقه است.

جولیانی در مورد توافق هسته ای ایران گفت: لغو کامل توافق هسته‌ای امری نشدنی است و ممکن است فقط در آن بازنگری شود.

وی افزود: مساله توافق هسته‌ای ایران اولویت دوم دولت ترامپ است و مهمتر از آن مساله مبارزه با تروریست‌هاست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
رزمنده ایرانی
-
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
۰
۰
آخه بازنگری وجود نخواهد داشت زیرا این توافق یك سند بین المللی بوده و امضا شده و تمام شده رفته - چقدر گوسفند هستید شما سیاستمداران آمریكایی - خداوند را شكر میكنیم كه دشمنان ما را از ابلهان قرار داده است .
نوذر
-
۰۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
۰
۰
لغو كاملش واقعا ناشدنی است. قسمتی كه تعهدات ایران را شامل میشود به نظر دولت جدید آمریكا نباید لغو شود.....قسمتی كه تعهدات دیگر كشورها مخصوصا آمریكا را شامل میشود را دولت جدید ترامپ لغو خواهد كرد.
روح الله
-
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
۰
۰
لغو كنید ما كه از خدامونه /// ما تا شما امریكاییهای بوزینه را از زمین حذف نكنیم راحت نخواهیم نشست
محمد
-
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
۰
۰
خوب دانكی اگر ایران و روسیه در عراق و سوریه در مقابل داعش نبودند الآن شما هم در خاورمیانه نبودید . البته با قید این مطلب كه داعش فرزند حرام زاده خود شماست.

نیازمندی ها