پس از اقدام مجلس نمایندگان آمریکا در تمدید تحریم های ایران، رهبر اکثریت جمهوریخواه در سنا نیز اعلام کرد طرح تمدید «قانون تحریم های ایران» برای ۱۰ سال در سنا نیز تصویب خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۹۷۳۸
همراهی سنا با مجلس نمایندگان آمریکا برای تمدید تحریم های ایران

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سناتور «میچ مک‌کانل» رهبر اکثریت جمهوریخواه در سنای آمریکا گفت: طرح تمدید قانون تحریم های ایران برای ۱۰ سال در سنا نیز تصویب خواهد شد.

روز سه شنبه اعضای مجلس نمایندگان آمریکابا ۴۱۹ رای موافق در مقابل یک رای مخالف «قانون تحریم‌های ایران» را که در سال ۱۹۹۶ برای تنبیه سرمایه گذاران در بخش انرژی ایران تصویب شده بود، تمدید کردند.

قانون تحریم‌های ایران در صورتی که تا روز ۳۱ دسامبر تمدید نشود، اعتبار آن به پایان می رسد.

مک‌کانل در یک کنفرانس خبری گفت: ما مصوبه مجلس نمایندگان را مورد بررسی قراری می دهیم و آن را تصویب خواهیم کرد.

مقامات کاخ سفید معتقدند با توجه به توافق هسته‌ای با ایران دیگر نیازی به تمدید اعتبار «قانون تحریم‌های ایران» نیست. آنها با این حال نگفته اند که تمدید قانون تحریم‌های ایران با توافق هسته‌ای مغایر است.

مصوبه مجلس نمایندگان درخصوص تمدید «قانون تحریم‌های ایران» می بایست به تصویب سنای آمریکا برسد و سپس رییس جمهوری آن را امضا کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
ث
-
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
۰
۰
از برجام كه خیری ندیدیم ، این هم رووش.
نوذر
-
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
۰
۰
آمریكا تنها حربه ی موثرش برای كنترل جمهوری اسلامی را از دست نخواهد داد.
كامران
-
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
۰
۰
اون دسته از كسانیكه فكر میكنند مشكلات این كشور در قبال رفع تحریم های امریكا است سخت در اشتباه هستید و بیخود به خود وعده سر خرمن ندهید - تنها راه مشكلات كشور اقتصاد مقاومتی است . یعنی ایرانی جنس ایرانی بخر و پیشرو در خودكفایی كشور در همه زمینه ها از خودكفایی در صنعت كشاورزی كه صنعت مادر خیلی از كشورهای پیشرفته جهان است - خودكفایی در بهداشت و درمان از قبیل داروسازی و تجهیزات پزشكی - خودكفایی در زمینه نظامی و دفاعی - خودكفایی در كشتی سازی - ترن سازی - هواپیما سازی - خودروسازی - نفت و گاز - معدن همه و همه - وقتی این همه فارغ التحصیل دانشگاهی در كشور وجود دارد و علم و دانش وجود دارد چرا باید رو به خارجی بیاندازیم برای احتیاجات خود - ایرانی اراده كند هر كاری میتواند كند - مثل دوران دفاع مقدس كه با آن همه مشكلات اما توانستیم موفق بیرون بیایم .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها