خودروهای هاچ‌ بک با همه محدودیتی که در فضا دارند نشان داده‌اند که در بازار ایران از مقبولیت زیادی برخوردار هستند. ام‌وی‌ام 315 این روزها در خیابان زیاد دیده می‌شود. خودرویی چینی که به دلیل طراحی خوب توانسته در بازار موفق باشد. در سوی دیگر خودرویی وجود دارد که به بازار نیامده توانست موفق باشد.
کد خبر: ۹۶۹۶۶۸
ام‌وی‌ام 315 بخریم یا رنو ساندرو؟

به گزارش جام جم آنلاین ساندرو که در حقیقت همان تندر90 هاچ‌بک است. این دو خودرو در مدل دنده دستی در یک بازه قیمت به سر می‌برند. ساندرو به دلیل گیربکس خوبی که دارد از شتاب و سرعت مناسبی برخوردار است. ساندرو موتوری پر‌حجم‌تر دارد، همچنین مصرف سوخت ساندرو در سیکل ترکیبی کمتر است. اما چهره زیبا را باید در ام‌وی‌ام 315 یافت.

هر دو خودرو درون کابین کیفیت چندان بالایی ندارند اما از نظر فضای کابین، هر دو خودرو مناسب هستند. اما صندلی‌های ام‌وی‌ام راحت ترند به خصوص صندلی‌های عقب آن. از نظر امکانات نیز ام‌وی‌ام در سطحی بالاتر قرار دارد. این در حالی است که لوازم یدکی به خصوص قطعات بدنه 315 گران‌تر از ساندرو بوده و کمیاب‌تر نیز هست. از این‌رو اگر به دنبال خودرویی کم‌مصرف و با شتاب بهتر هستید ساندرو بخرید اما اگر زیبایی و امکانات بیشتر مد نظر شماست 315 انتخاب بهتری است.

از نظر گستردگی خدمات پس از فروش هم وضعیت ساندرو به دلیل وابستگی به خودروسازان بزرگ داخلی بهتر است.
منبع: دنیای اقتصاد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
حمید امامی
-
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
۰
۰
به نظر من با توجه به سابقه رنو در ایران وقیمت سرسام آور قطعاتش ام وی ام 315 انتخاب بهتریه ،ضمن این كه كلی نمایندگی خدمات پس از فروش داره كه خیلی مهمه.
تقی
-
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
۰
۰
هیچ كدوم و نخرید به فكر شكم گرسنه مردم باشید
بابك
-
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
۰
۰
هیچكدوم
آرزو
-
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
۰
۰
ام وی ام ٣١٥ خیلی شیك تر و جوان پسندتر هست،و چند ساله تولید میشه و امتحانش خوب پس داده وكلی نمایندگی خدمات داره،ولی ساندرو تازه وارده و باید بگردیم دنبال قطعاتش كه مطمئنا گرونه!
مكانیك خودرو
-
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
۰
۰
مشخصات ام وی ام ۳۱۵ >
حجم موتور 1497
تعداد سیلندر 4 سیلندر خطی
تعداد سوپاپها 16 سوپاپ
نسبت تراكم 10 : 1
انتقال نیرو 5 دنده دستی
حداكثر قدرت (hp/rpm) 5750 / 109
حداكثر گشتاور (n.m/rpm) 4500 / 140
حجم باك (لیتر) 50
امكانات :
كیسه هوا از نوع SRS برای راننده و سرنشین جلو
سیستم ترمز ABS سیستم ترمز دیسكی برای چرخهای جلو- سیستم ترمز كاسه ای برای چرخهای عقب
سیستم ضد سرقت سیستم ضد سرقت الكترونیكی Immobilizer به همراه آلارم
چراغهای مه شكن مه شكن جلو و عقب
تعلیق جلو سیستم مستقل Mc Pherson با فنر پیچشی و میله نگه دارنده و ضد لغزش
تعلیق عقب سیستم تعلیق كشنده چندگانه با فنر پیچشی
سنسور دنده عقب دارد
سیستم تهویه هوای دستی دارد
تنظیم برقی آینه های جانبی دارد
سیستم پخش MP3 با پورت USB، مجهز به 4 بلندگوی استریو دارد
سیستم مدیریت پیمایش (نمایش مسافت طی شده، مصرف بنزین و ...) دارد
شیشه بالابر برقی برای 4 در دارد
قفل مركزی با ریموت دارد
رینگ آلومینیومی دارد
زیرپایی دارد
مهدی
-
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
۰
۱
اصولا باید دو چیز با هم قابل مقایسه باشن تا قیاس بشن -mvm315آشغاله و قابل مقایسه نیست با رنو .این چینی ها با این قیافه های گول زننده ماشیناشون خوب یاد گرفتن چجوری ماشینای بی كیفیتشونو بفروشن
علی
-
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
۰
۰
رنو یه برنده كه خیلی ساله داره توی این صنعت كار میكنه اصلا از نظر ظاهر چه ال نود چه ساندرو درشرایط خوبی نیستن ولی از نظر موتور گیربكس و فنی در حال حاضر بی رقیب هستن متاسفانه 315 توی گیربكس ضعف شدید داره!!! این ضعف باعث میشه كه شما به دفعات مجبور به تعویض صفحه كلاچ بشوید، ضمنا شتاب صفر تا صد 315 رقم ناامید كننده و عجیب 20 ثانیه هست كه توی مواقع حساس و بحرانی كه نیاز به سبقت و تمام قدر ت موتور هستش كمی نگران كننده به نظر میاد

نیازمندی ها