عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی:

فولاد هرمزگان «برند» شد

مدیرعامل فولاد هرمزگان خبر داد:

جهش تولید در فولاد هرمزگان با ثبت ۱۰ رکورد

مدیر عامل فولاد هرمزگان بااشاره به جهش تولید در فولاد استان با ثبت ۱۰ رکورد گفت: تلاشگران ناحیه احیا توانستند، نرخ ظرفیت تولید را از ۱۱۰ تن بر ساعت به ۱۲۰ تن بر ساعت افزایش دهند.
کد خبر: ۹۶۹۳۰۵
جهش تولید در فولاد هرمزگان با ثبت ۱۰ رکورد

به گزارش جام جم آنلاین از بندرعباس و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، امیرمسعود هراتیان اظهار داشت: انگیزه بالای کارکنان این شرکت شرایطی فراهم کرد، تا با ثبت 4 رکورد تولیدآهن اسفنجی در ناحیه احیاء مستقیم، 4 رکورد در ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم، دو رکورد در تناژ بارگیری گندله در مهرماه سال جاری به یکی از ماه‌های پر افتخار و ماندگار در تاریخ فولاد هرمزگان مبدل شود.

وی بیان‌داشت: تلاشگران ناحیه احیا توانستند، نرخ ظرفیت تولید را از 110 تن بر ساعت به 120 تن بر ساعت افزایش دهند.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با تأیید این مطلب که در مهرماه سال جاری تناژ تولید ماهانه آهن اسفنجی مجموع دو مدول احیا به 149 هزار و 846 تن رسید، رکورد قبلی این واحد را مربوط به فرودین ماه 93 و به میزان 142 هزار و 424 تن اعلام کرد.

مدیر عامل فولاد هرمزگان ضمن اشاره به رکوردشکنی‌های تولید روزانه در ناحیه احیا مستقیم این شرکت گفت: در تاریخ بیست و یکم مهرماه سال جاری در مدول B تولید آهن اسفنجی از 2 هزار و 892 تن به 2 هزار و 909 تن و روز بعد از آن بار دیگر این رکورد به 2 هزار و 914 تن رسید و در مجموع رکورد تولید مجموع روزانه دو مدول که در 14 شهریور ماه سال جاری با تولید 5 هزار و 542 تن به دست آمده بود، در 21 مهر ماه سال‌جاری به 5 هزار و 564 تن افزایش یافت.

وی با اشاره به عملکرد خوب کارکنان ناحیه فولادسازی فولاد هرمزگان گفت: در مهرماه سال جاری در این ناحیه رکورد تعداد ذوب ماهیانه تخلیه شده از کوره شماره دو به 532 ذوب افزایش یافت درحالی که رکورد قبلی آن 516 ذوب در فروردین 93 می باشد.

هراتیان ادامه داد: همچنین رکورد ماهانه تعداد ذوب تخلیه شده به 1024 ذوب رسید این در حالی است که که رکورد قبلی تخلیه در این واحد 1008 ذوب و مربوط به اردیبهشت ماه 95 بوده است.

مدیرعامل فولاد هرمزگان در همین رابطه به دستاوردهای خوب کارکنان در ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم اشاره‌کرد و با بیان این خبر که تولید اسلب فولاد هرمزگان در مهرماه سال‌جاری به 117 هزار و 273 تن رسید، رکورد قبلی تولید در این بخش را 114 هزار و 382 تن و مربوط به اردیبهشت ماه 95 اعلام کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به کسب رکورد جدید در تعداد ذوب ریخته گری شده در فولاد هرمزگان اشاره و تصریح کرد: از لحاظ تعداد ذوب در مهرماه سال جاری از رکورد تولید 1009 ذوب که در اردیبهشت ماه حاصل شده بود به رکورد 1021 ذوب دست یافتیم.

هراتیان از کسب دو رکورد در بارگیری و میزان ورود گندله در فولاد هرمزگان خبرداد و گفت: با تلاش مضاعف کارکنان این واحد رکورد بیشترین تناژ بارگیری روزانه گندله از منابع داخلی از ابتدای بهره‌برداری کارخانه تاکنون به میزان 12 هزار و 645 تن و همچنین رکورد بیشترین تناژ ورودی در یک روز به تناژ12 هزار و 173 تن رسید.

وی در همین ارتباط با اشاره به اهمیت تأمین به موقع گندله در کارخانجات فولادسازی گفت: گندله نخستین و مهم‌ترین ماده اولیه مورد نیاز کارخانه فولاد هرمزگان است این در حالی است که با ظرفیت فعلی به طور تقریبی سالانه به 5/2 میلیون تن گندله نیازمندیم.

مدیر عامل فولاد هرمزگان در خاتمه سخنان خود تصریح‌کرد: کسب این افتخارات بدون شک در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و تلاش گسترده کارکنان شرکت بدست آمده است که امیدواریم تا پایان سال جاری به موفقیت‌های ارزنده‌تری در افزایش بهره‌وری، رشد تولید و کاهش هرچه بیشتر هزینه‌های شرکت دست یابیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها