فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه:

۵۰ باند سرقت در ارومیه متلاشی شد

یک مقام قضایی از دستگیری فردی که با شایعه پراکنی و ایجاد رعب و وحشت در شهرستان فاریاب منجر به ایجاد یک ترس عمومی در بین مردم شده بود، خبر داد.
کد خبر: ۹۶۹۲۶۶
شبح مزرعه ذرت دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین، رئیس دادگاه عمومی شهرستان فاریاب از توابع کرمان در گفت‎وگو با میزان از دستگیری فردی که با شایعه پراکنی وایجاد رعب و وحشت در سطح این شهرستان منجر به یک ترس عمومی در بین مردم شده بود خبر داد.

مهدی اکبری افزود: درتحقیقات انجام شده از سوی اهالی یکی از روستاهای فاریاب و همچنین اعلام مرجع انتظامی مبنی بر ایجاد یک شایعه درخصوص وجود یک شبح با ظاهری وحشتناک در مزارع کشاورزی این روستا، رسیدگی به این پرونده در دستور کار ویژه دستگاه قضایی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام قضایی تصریح کرد: پس از فعال کردن پلیس های تخصصی وطی یکسری اقدامات اطلاعاتی مظنون اصلی پرونده دستگیر شد.

وی ادامه داد: متهم که فردی میانسال است در اعترافات اولیه خود مدعی شده بود که این شبح در تاریکی شب و در مزرعه کشاورزی به او حمله کرده و قصد خفه کردن او را داشته است و با ایجاد رعب و وحشت باعث ترس در بین اهالی این روستا شده بود.

اکبری عنوان کرد: پس از تحقیقات تکمیلی و بازجویی از متهم مشخص شد این فرد با ایجاد شایعه پراکنی قصد در امان ماندن از سارقین را داشته است که مزرعه ذرت او مورد سرقت قرار نگیرد.

رئیس دادگاه فاریاب با بیان اینکه، متهم با تغییر چهره چندین مرتبه موجب ترس اهالی منطقه شد بود، تاکید کرد: دستگاه قضایی به شدت با اخلال گران در نظم و امنیت برخورد قاطع قضایی خواهد کرد.

وی ادامه داد:پس از دستگیری متهم گزارشات متعددی در خصوص سرقت مسلحانه و راهزنی از این متهم گزارش شده که در حال بررسی قضائی است.

شایان ذکر است از تاریخ دستگیری متهم هیچ گزارشی مبنی بر وجود شبح یا موجودی ترسناک و خطرناک گزارش نشده است و اهالی روستا از حضور به موقع دستگاه قضایی و انتظامی مراتب تقدیر بعمل آوردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
علی
-
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
۰
۰
بنده خدا تا دیده هیچ دستگاهی نیست كه جلوی دزدی از دسترنج چندین ماهه اون رو بگیره ،مجبور شذه با ایجاد این شایعه از محصولاتش محافظت كنه.
حامد
-
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
۰
۰
شب قبلش فیلم "مترسكهای ترسناك" رو تو كامپیوتر پسرش تماشا كرده، وهم برش داشته بنده خدا
علی نژاد
-
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
۰
۰
خلاصه دزدها باید بترسن یا از قانون یا از شبح !!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها