دو مجری قلابی به بهانه برنده شدن جایزه کمک هزینه سفر به عتبات مردم را سرکیسه می‌کردند.
کد خبر: ۹۶۹۲۵۶
کلاهبرداری 2 مجری قلابی از مردم

به گزارش جام‌جم، سرهنگ مصطفی جوکار، فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد در این باره گفت: از چندی پیش شکایت‌هایی در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت که نشان می‌داد آنها در دام دو کلاهبردار تلفنی قرار گرفته‌اند.

با تحقیق از شاکیان مشخص شد زن و مرد جوانی که خود را مجری تلویزیون معرفی می‌کردند، با شاکیان تماس گرفته و مدعی می‌شدند آنها برنده سفر زیارتی کربلا شده‌اند و برای این که پول مورد نظر به حسابشان واریز شود، باید مقابل دستگاه خودپرداز بانک بروند که با این ترفند موجودی حسابشان را برداشت می‌کردند.

وی افزود: متهمان تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و چند روز پیش دستگیر شدند.

متهمان با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی گفته بودند که با کارت شناسایی افراد معتاد و کارتن‌خواب، کارت بانکی دریافت کرده‌اند تا پول‌های سرقتی به این حساب‌ها واریز شود. با این ترفند و جعل عنوان مجری تلویزیون مردم را به بهانه برنده شدن جایزه نقدی کمک هزینه سفر به عتبات فریب داده و حسابشان را خالی کرده‌اند. متهمان تاکنون 80 میلیون تومان کلاهبرداری کرده اند . اغلب قربانیان این کلاهبرداران تصور می‌کردند که مجریان واقعی با آنها تماس گرفته‌اند.

تحقیقات از آنها در پلیس آگاهی اشتهارد ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مصطفی
-
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
۰
۰
من تعجب میكنم بعد از اینهمه اطلاع رسانی دررادیو وتلویزیون ومطبوعات واینترنت هنوز هم عده ای گول این كلاه بردار ها میخورند

نیازمندی ها