مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان البرز مطرح کرد:

کرج؛ شهر خاکستری

رئیس مرکز ارتباطات دفتر ریاست جمهوری مطرح کرد:

مطالبات استان البرز در نشست خبری رئیس جمهور

رئیس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغ دفتر رئیس جمهور گفت: سفر رئیس جمهور به البرز فرصت مغتنمی برای این استان به شمار می‌آید و اهالی رسانه باید به بیان مطالبات استانی بپردازند.
کد خبر: ۹۶۸۸۷۳
مطالبات استان البرز در نشست خبری رئیس جمهور

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر، طاهره قیومی در جلسه توجیهی اهالی رسانه درباره سفر رئیس جمهور که صبح سه شنبه با حضور مسئولین استانداری و نهاد ریاست جمهوری در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار شد، با ابراز گلایه از عدم حضور مدیرکل ارشاد استان البرز در این جلسه توجیهی، به ارائه برنامه های سفر رییس جمهور پرداخت.

وی با اعلام اینکه رئیس جمهور ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه چهارشنبه در جمع مردم سخنرانی می‌کند، افزود: دیدار با علما و حضور در جلسه توسعه سرمایه گذاری استان را از جمله برنامه های رئیس جمهور برشمرد و افزود: جلسه شورای اداری البرز ساعت ۱۸ عصر چهارشنبه ۲۶ آبان برگزار می شود.

رئیس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغ دفتر رئیس جمهور با تاکید بر اینکه چهارشنبه ۲۶ آبان نشست خبری با حضور رئیس جمهور برگزار می شود، گفت: در هیچ سفر استانی از تهران لشکر کشی خبرنگار نکردیم و به ندرت در ان سفرها خبرنگاران از تهران دعوت شده اند.

قیومی همچنین به اشاره به همراهی وزرا در این سفر بیان کرد: وزیر ارشاد به شهرستان نظر آباد؛ وزیر ورزش به شهرستان طالقان، وزیر اطلاعات به شهرستان اشتهارد، وزیر کار به شهرستان فردیس و معاون رییس جمهور به شهرستان ساوجبلاغ سفر می کنند.

وی با بیان اینکه پیشنهاد می شود در نشست خبری رئیس جمهور با اصحاب رسانه استان البرز سوالات بومی مطرح شود، تصریح کرد: سخنرانی رئیس جمهور به صورت زنده از صدا و سیما پخش می شود.

رئیس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغ دفتر رئیس جمهور با اعلام اینکه مطالبات استانی در نشست خبری رئیس جمهور مطرح شود؛ گفت: بدون شک این مهم فرصت مغتنمی برای استان البرز محسوب می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها