عضو کمیسون اقتصادی مجلس تاکید کرد:

اولویت‌بندی و اصلاح مشکلات شهرستان ری

ساکنان مجتمع الغدیر شهرری در اعتراض به عدم واگذاری سند مالکیت واحدهای خود، در مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع کردند.
کد خبر: ۹۶۸۰۱۰
اعتراض ساکنان مجتمع «الغدیر» در شهر ری

به گزارش جام جم آنلاین، مجتمع مسکونی الغدیر با 270 واحد آپارتمان واقع در میدان شهدای شاملو شهرری 17سال پیش ساخته شده و به علت تخلفات صورت گرفته در ساخت و ساز آن، هنوز سند مالکیت به خریداران واحدها تحویل داده نشده است.

ساکنان این مجتمع در این مدت برای پیگیری سند مالکیت بارها به مراجع ذیربط مراجعه کرده اند ولی نتیجه مثبتی حاصل نشده است.

تعدادی از ساکنان مجتمع الغدیر با بیان مشکلات و تخلفات این مجتمع ابراز کردند: چندین مرتبه به شهرداری و فرمانداری مراجعه کرده و با نمایندگان مجلس نیز دیدار داشته ایم ولی همه مسئولان فقط وعده می دهند و تاکنون هیچ کدام از وعده ها عملی نشده است.

ساکنان گفتند: برای اعتراض به مشکلات این مجتمع امروز در مقابل فرمانداری شهرری تجمع کردیم تا صبحت های ما به گوش مسؤولین این شهر برسد.

در ادامه برای بررسی مشکلات ساکنان این منطقه با حمیدرضا آرمان مهر رئیس اداره سیاسی فرمانداری ویژه شهرستان ری گفتگو کردیم؛ وی با بیان اینکه پرونده شکایت ساکنان این مجتمع در دستگاه قضایی در حال پیگیری است، به خبرنگار ما گفت: رسیدگی به حل مشکلات این مجتمع را در اولویت قرار داده ایم.

وی افزود: ساکنان این مجتمع که از مدت ها قبل پیگیر مطالبات خود هستند هنوز نتیجه ای نگرفته اند.
رئیس اداره سیاسی فرمانداری شهرستان ری تصریح کرد: مشکل سند این واحدها مربوط به تخلفات پیمانکار می شود که از طرف شهرداری پذیرفته نیست و لذا ساکنان از طریق دستگاه قضا اقدام کرده اند.

آرمان مهر ادامه داد: ما دستور تسریع در رسیدگی به این پرونده را صادر می کنیم تا هرچه زودتر تکلیف این مجتمع روشن شود.

از دیگر مشکلات این مجتمع انباری و پارکنیگ هایی است که به خریداران واگذار نشده و این مکان به مرکز تجمع خلافکاران تبدیل شده است.

عدم دسترسی به برخی بلوک های این مجتمع نیز موجب نارضایتی ساکنان شده است و اگر یکی از بلوک های عقبی مانند بوستان یک، دچار حریق شود هیچ دسترسی به این بلوک برای اطفای حریق و آمبولانس برای بلوک های بوستان این مجتمع وجود ندارد.

ساکنان این مجتمع به موارد ایمنی و بهداشتی نیز اعتراض دارند و شرایط این مجتمع را که در مقابل فرمانداری شهرری قرار دارد، در شأن این شهر مذهبی نمی دانند.

رضا فغانی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها