گردهمایی دو روزه مدیران ارشد وزارت صنعت، معدن و تجارت با حضور وزیر صنعت و معدن و جمعی از مدیران ارشد گیلان در رشت آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۶۷۶۰۲
گردهمایی مدیران ارشد وزارت صنعت و معدن در رشت

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر، گردهمایی دو روزه مدیران ارشد وزارت صنعت، معدن و تجارت با حضور محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت و معدن، محمدعلی نجفی استاندار و جمعی از نمایندگان و مدیران ارشد گیلان صبح شنبه در رشت آغاز به کار کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در آغاز به کار این گردهمایی اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید ۲۵ هزار میلیار ریال در بخش صنعت، معدن و تجارت سرمایه گذاری شده است.

علی منتظری ادامه داد: تشکیل کارگروه رفع موانع تولید و کارگروه راهکارهای رونق تولید نیز از مهمترین دستاوردهای دولت در حوزه تولید و صنعت است.

وی افزود: تا کنون طرح های مهم استانی و ملی در گیلان مورد بهره برداری قرار گرفته و پایان سال نیز طرح های زیادی به بهره برداری می رسد که نشان از رونق تولید و صنعت است.

گردهمایی دو روزه مدیران ارشد وزارت صنعت، معدن و تجارت با هدف بررسی پیشبرد اهداف وزارتخانه در حوزه اقتصاد مقاومتی، ایجاد هماهنگی بین بخش های مختلف وزارتخانه و بحث و تبادل نظر در حوزه صنعتصنعت برگزار شده که تا ۲۳ آبان ادامه دارد.

این گردهمایی هر شش ماه یکبار در یکی از استان های کشور برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها