ولی‌الله سیف امروز در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها حضور اما با اعتراض متقاضیان مسکن مهر بازدید از نمایشگاه را نیمه کاره رها کرد.
کد خبر: ۹۶۷۰۹۰
اعتراض متقاضیان مسکن مهر به سیف

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،،ولی‌الله سیف امروز در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها حضور یافت.

در جریان بازدید رئیس کل بانک مرکزی با اعتراض جمعی از متقاضیان مسکن مهر روبرو شد که به دلیل فضای متشنج در نمایشگاه ماموران حراست سیف را از درب‌های پشتی نمایشگاه به بیرون هدایت کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
جانباز و بازنشسته
-
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
۰
۰
البته اعتراض به حق حق مردم است و آن هم باید تمام جوانب را بسنجند. این بانك ها پوست مردم را می كنند.مردم حق دارندو مانند مدیران و مسئولان حقوق های نجومی نمی گیرند . آقایان مردم به پیر به پیامبر ندارند.
احمد
-
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
۰
۰
واقعا از این دولت . یك مسئول و وزیرش كار بلد نیست ... همه میگن این قانون بده و حذف بشه و فكر كسی نیستن ؟؟؟؟ یك چك شده 1 هزار تومن برای نقد كردنش چ خبر ؟؟؟؟!
مهسا
-
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
سود وام ها و شراطتش و سخت گیری های بی مورد و بی سواد بعضی كارمند های بانك ها و انصاف نداشتن هاشون رو نگفتی دوست عزیز .... ما میخواهیم مسئولین به داد مردم به مشكلات مردم رسیدگی كنند ؟ چطور بگیم ما دولتی میخواهیم كار آمد ...
علی
-
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
۰
۰
اقا بی كفایتی دولت ثابت شده مشكلات مسكن وغیره چه ربطی به برجام داره چرا كسی به داد مردم نمی رسد
آتش از تهران
-
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
۰
۰
چیزی برای توضیح دادن نداره...چی بگه.....بگه كی خورده....كی برده....قول دادن، و مردم را دنبال نخود سیاه فرستادن هم كه دیگه جواب نمیده، پس مجبوره به جای خالی بندی و سركار گذاشتن مردم از دستشون فرار كنه....كه باز هم این یبك نوع توهین به مردم است....آقای سیف و سایرین الان از جواب دادن به مردم طفره می روید ، فردا پیش خدا چه جوابی دارید ، بابا این مردم دنبال ویلاهای سوپر لوكس خیابان فرشته...فرمانیه...ولنجك....و....نیستند...یه سر پناه میخوان كه اسمش مسكن مهره و یه جوری هم تبعیدگاه فقرا است . میگی نه برو مسكن مهر مهرآباد رودهن تا ببینی چی میگم نه مركز بهداشتی ...نه جاده.....نه هیچی.......اون وقت با این وضع برای مردم ناز میكنید.....آقای سیف شما هم یكی از اون شاخه های خشك دولت تدبیر و امیدی كه هیچ امیدی به شما هم نیست.........به خودم میگم بابا بسه كو گوش شنوا بیچاره من و امثال من كه با امید در كویر شوره زار بذر امید كاشته ایم.............
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها