رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: رسانه ملی دیده‌بان خیلی خوبی برای فعالیت‌های ماست. اگر ما به هر میزانی موفقیت‌هایی در عرصه فعالیت‌هایمان داشته باشیم اما این موفقیت‌ها نمود پیدا نکند این موفقیت‌ها مغفول می‌ماند.
کد خبر: ۹۶۷۰۵۲
رسانه ملی دیده بان میراث و گردشگری است

زهرا احمدی‌پور، رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در بازدید از غرفه روزنامه جام جم در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات در پاسخ به سوالی درباره تعامل سازمان میراث فرهنگی با رسانه ها عنوان کرد: معتقدم رسانه ملی دیده‌بان خیلی خوبی برای فعالیت‌های ماست. اگر ما به هر میزانی موفقیت‌هایی در عرصه فعالیت‌هایمان داشته باشیم اما این موفقیت‌ها نمود پیدا نکند این موفقیت‌ها مغفول می‌ماند ضمن اینکه از نظر دیده‌بانی این رسانه‌ها من می‌توانم ضعف‌هایم را بشناسم ضمن اینکه همیشه در کار اجرا بخش‌هایی از ضعف‌ها دیده نمی‌شود.

وی درباره برنامه‌های سازمان میراث با صدا و سیما هم به جام جم آنلاین گفت: در اولین جلسه هیئت دولت خدمت ریاست سازمان صدا و سیما اعلام کردم که بیشترین رسالت رسانه ملی شاید کمک کردن به این سازمان باشد و در آینده نزدیک همکاری تنگاتنگی با این سازمان خواهیم داشت.

معاون رئیس جمهور همچنین به نقش پر رنگ زنان در دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: بالاخره روزی باید بانوان ایرانی هم وارد حوزه مدیریت عالی اجرایی کشور شوند.

میثم اسماعیلی - خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها