اعضای باند سارقان، خودروهای دزدی را با مدارک خودروهای تصادفی می‌فروختند.
کد خبر: ۹۶۶۹۹۸
فروش خودروهای دزدی با مدارک جعلی

به گزارش جام‌جم، چندی پیش مردی با حضور در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران شکایت کرد که خودروی پژوی وی از مقابل خانه، سرقت شده است.

همزمان با این شکایت با دستور بازپرس علی وسیله ایرد‌موسی، تحقیقات برای دستگیری سارقان آغاز شد تا این‌که چند روز بعد از این شکایت، ماموران خودروی پژوی مسروقه را در یکی از محله‌های پایتخت متوقف کردند. در بررسی خودرو مشخص شد، برخی اجزای پژو دستکاری شده است.

مرد راننده برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد ودرتحقیقات به افسر بازجو گفت: من این خودرو را از مردی خریدم و مدارک معامله را ارائه کردم. ماموران زمانی که مدارک فروشنده خودرو را مورد بررسی قرار دادند، معلوم شد اسناد و مدارک مربوط به یک خودروی تصادفی است و با روش سندنمره این خودرو را فروخته است.

این در حالی بود که افراد دیگری نیز با حضوردر پلیس آگاهی شکایت کردند که خودروهایشان که پراید، پژو و سمند بوده، سرقت شده است. در ادامه جست‌وجوهای پلیسی، ردپای دو متهم سابقه‌دار در این پرونده‌ها به دست آمد. آنها تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و دو روز بازداشت شدند. متهمان با انتقال به پلیس آگاهی، بازجویی شدند و به سرقت خودروهای پارک شده در محله‌های مختلف تهران و فروش آن با مدارک خودروهای تصادفی اعتراف کردند.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که یکی از آنها پیش از این نیز عضو باندی بوده که به همین شیوه کلاهبرداری و سرقت انجام داده بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها