در مسابقات مستر المپیای آماتوری روسیه، سعید کرجالیان، ورزشکار کلاچایی بار دیگر افتخار آفرین شد.
کد خبر: ۹۶۶۶۶۰
بدنساز  کلاچایی در مسابقات مستر المپیا سوم شد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از گیلان، دارنده مدال نقره جشنواره جهانی آرنولد کلاسیک WORD) (CHAMPION اسپانیا این بار باکسب مقام سوم مسابقات جهانی مستر المپیای آماتوری که از تاریخ 28 لغایت 30 اکتبر 2016 در کشور روسیه برگزارشد. درخشید. ورزش پرورش اندام می باشد توانست با تصاحب مدال بنز دسته 90 کیلوگرم و بین 9 شرکت کننده دراین مسابقات دیگر بار برای منطقه افتخار آفرینی کند.

در این دوره از مسابقات در قسمت بادی بیلدینگ در دسته 75 کیلوگرم علی رودبارکی و میلاد مسکوک به ترتیب با کسب عناوین اول و دوم،در دسته 85 کیلوگرم ایمان خانجانی و احمد پایدار با کسب مقام دوم و سوم، در دسته 90 کیلوگرم حمید احمدی و سعید کر جالیان به ترتیب با کسب عناوین دوم و سوم ،همچنین در 100 گیلوگرم هادی چوپان و مرتضی مشایخ دارندگان مقام های اول و سوم و در دسته 100+ محود کافی با کسب عنوان اولی برگ زرین دیگری برای کاروان تیم ملی به ارمغان آورد.

گفتنی است؛ در قسمت فیزیک محمد کاشانکی در دسته 184- با کسب مقام اول، علی آقا بیگ‌لو ویاسین لک در دسته 184+ به ترتیب با کسب عناوین او و سوم و نیز عرفان عبادتی در دسته 178- با کسب مقام دوم برای کاروان ایران در مسابقات مستر المپیای آماتوری روسیه افتخار آفریدنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها