رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از واژگونی خودروی مسافران کربلا در مرز مهران خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.
کد خبر: ۹۶۶۳۴۰
خودروی مسافران کربلا واژگون شد

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به تصادفات رخ داده، ۳ تصادف مهم شبانه روز گذشته را اعلام کرد و گفت: ساعت ۱۹ دوشنبه در محور مهران کیلومتر ۱۵ شاهد واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ بودیم که این تصادف منجر به مجروح شدن هر ۵ سرنشین خودروی سواری شد که عازم سفر به کربلای معلی بودند.

رحمانی با بیان اینکه علت این حادثه تخطی راننده از سرعت مطمئنه بود، افزود: بلافاصله ماموران امدادگر و ماموران پلیس راهور در محل حادثه حاضر شدند و با برگرداندن خودرو به حالت اولیه مسیر را برای تردد دیگر خودروها باز کردند.

رحمانی با اعلام اینکه حادثه بعدی در شهرستان همدان به وقوع پیوست، افزود: ساعت ۱۵.۳۰ دقیقه دوشنبه یک دستگاه مینی بوس کروز در محور کیلومتر ۳۵ همدان حرکت می کرد که به دلیل ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناگهان مینی‌بوس واژگون شد، در این حادثه تنها راننده مجروح شد که توسط امدادگران هلال احمر به بیمارستان منتقل شد.

وی به تصادف دیگری که در محورهای استان اصفهان رخ داده بود اشاره کرد و گفت: ساعت ۱۷ دوشنبه یک دستگاه مینی بوس هیوندا در اصفهان واژگون شد که در این حادثه دو نفر مصدوم شدند. علت این حادثه که در محور ۱۰ کیلومتر مبارکه اتفاق افتاده بود تخطی راننده از سرعت مطمئنه اعلام شده است.

رحمانی با توصیه به رانندگان برای تردد در محورهای برون شهری و بزرگراه ها و آزادراه ها گفت: به رانندگان توصیه می شود در طول مسیر حتما سرعت مطمئنه را رعایت کرده و از سبقت غیرمجاز جدا خودداری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حسینی
-
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
۰
۰
احتمالاً می خواستن زودتر برسن ، خیلی عجله داشتن ، حالا خوبه شهید نشدن
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها