رئیس ستاد عتبات عالیات لنگرود از کمک چهار میلیارد ریالی مردم این شهرستان برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی (ع) خبر داد و گفت: این نذورات به موکب لنگرود در نجف اعزام شد.
کد خبر: ۹۶۶۱۹۵
کمک ۴میلیارد ریالی مردم لنگرود برای پذیرایی از زائران اربعین + عکس

به گزارش جام جم آنلاین، محسن صالحی افزود: هفت دستگاه تریلر، کامیون و کامیونت حامل نذورات غیر نقدی مردم شهرستان‌های لنگرود و لاهیجان شامگاه یکشنبه برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی(ع) به موکب این شهرستان در نجف اشرف اعزام شد.

وی ادامه داد: هدایای مردمی شامل برنج، مرغ، گوشت، کلوچه، آب‌معدنی و لوازم گرمایشی و... به ارزش چهار میلیارد ریال است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات لنگرود بابیان اینکه محل استقرار موکب این شهرستان در نجف اشرف مقام صافی صفا جنب صحن مطهر فاطمه زهرا (سلام‌الله علیها) است، افزود: موکب لنگرود از هفت روز قبل از اربعین و سه روز بعد از آن از زائران امام حسین (ع) پذیرایی می‌کند.

صالحی تصریح کرد: امسال بیش از ۴۷ نیروی انسانی در اکیپ‌های مختلف آشپزی، امداد و نجات، خدمات، تدارکات، حفاظت و امنیت و ایستگاه صلواتی به ارائه خدمات به زائران می‌پردازند.

صالحی با اشاره به پذیرایی هفت هزار و ۵۰۰ زائر در هر وعده غذایی، گفت: با توجه به اینکه موکب لنگرود در ورودی شهر نجف استقرار دارد علاوه بر سه وعده غذایی، امسال ایستگاه صلواتی ۲۴ ساعته به زائران حسینی (ع) سرویس می‌دهد.

وی تأکید کرد: با توجه به شرایط امنیتی کشور عراق، زائران از خوردن غذاهای مشکوک پرهیز و از موکب‌های ایرانی استفاده کنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات لنگرود افزود: مردم می‌توانند هدایای نقدی و غیر نقدی خود را به کانکس ستاد بازسازی عتبات عالیات واقع در میدان اصلی لنگرود یا شماره‌حساب بانک ملت جاری ۵۴۸۷۲۸۱۴۱۹ (بانک ملت شعبه مرکزی لنگرود) و موسسه قرض‌الحسنه المهدی جاری ۹۹۹ واریز کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها