مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: ۱۱۲ تن برنج خارجی قاچاق در شهرضا به ارزش ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۹۶۶۱۶۰
کشف ۱۱۲ تن برنج قاچاق در شهرضا

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر، جواد محمدی فشارکی ضمن اعلام این خبر افزود: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا به چهار دستگاه کامیون کشنده مشکوک و برای بررسی بار و مدارک مربوطه آنها را متوقف کردند که در مجموع ۱۱۲ تن برنج خارجی قاچاق از این خودروها توقیف شد و کارشناسان مربوطه ارزش برنج های کشف شده را چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

وی با اشاره به به کشف پوشاک قاچاق در نجف آباد، ادامه داد: عوامل تیم بازرسی اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان نجف آباد طی یک سری بررسی‌های میدانی و کار کارشناسی موفق به شناسایی و انهدام یک شبکه خرید و فروش کالای قاچاق شدند.

فشارکی تصریح کرد: تیم بازرسی صنعت معدن و تجارت پس از شناسایی در ساعت ۵ صبح ضمن هماهنگی با مقام قضایی به همراه عامل پلیس آگاهی شهرستان در محل حضور و یک دستگاه پراید که مقادیر بسیار زیاد ساپورت زنانه را به صورت ماهرانه جاسازی کرده بود کشف و ضبط کردند. ارزش کالای مکشوفه در حدود ۱۱۰ میلیون ریال بر آورد شده که متهمان به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان به کشف چای قاچاق در اصفهان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: ماموران تیم بازرسی صنعت بر اساس اخبار واصله به این سازمان مبنی بر بسته بندی انواع چای ایرانی و خارجی در یک واحد مسکونی در شهر اصفهان موضوع را در دستور کار بازرسان این سازمان قرار دادند و ضمن شناسایی محل مذکور و مطمئن شدن از بسته بندی در محل، با هماهنگی پلیس آگاهی استان در زمینه دریافت حکم ورود، موفق شدند در قالب تیم گشت مشترک، از محل بازرسی و ۹۴ کارتن ۵ کیلوگرمی چای فله ای جمعا به میزان ۷۲۰ کیلوگرم را کشف و به همراه صورت جلسه تحویل مراجع ذی صلاح دهند. ارزش کالای مکشوفه قاچاق ۱۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها