رئیس پلیس‌راه استان ایلام با اشاره به استقرار 100 گشت ترافیکی در زمان اربعین در جاده‌های استان ، گفت: تردد کامیون از بیستم آبان در محورهای منتهی به مهران ممنوع است.
کد خبر: ۹۶۵۳۷۰
تردد کامیون از 20 آبان در محورهای منتهی به مهران ممنوع!

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از ایسنا، سرهنگ «محسن ناصری» گفت: 100 گشت پلیس‌ راه برای کنترل ترافیک اربعین در محورهای مواصلاتی استان ایلام پیش‌بینی و در نظر گرفته‌شده و در راستای برقراری امنیت ترافیکی زائران عتبات عالیات در ایام اربعین استقرار 100 تیم گشتی و حدود 40 ایستگاه موقت پلیس برنامه‌ریزی‌شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم با تلاش مأموران پلیس‌راه و همکاری زوار اربعین حسینی با توجه به این‌که شاهد افزایش تردد زیادی در این ایام در محورهای ارتباطی استان ایلام خواهیم بود شاهد هیچ‌گونه سانحه دل‌خراش رانندگی نباشیم.

رئیس پلیس‌راه استان ایلام اضافه کرد: از تاریخ بیستم آبان ماه تا تاریخ ششم آذرماه به مدت 14 روز ممنوعیت تردد کامیون‌ها در سطح راه‌های مواصلاتی استان ایلام پیش‌بینی‌شده است تا بخشی از بار ترافیکی این محورها کاسته شود.

ناصری یادآور شد: البته این محدودیت شامل کامیون‌های حامل سوخت نبوده و این کامیون‌ها می‌توانند در این محورها تردد داشته باشند و تنها از تردد سایر کامیون‌ها ممانعت به عمل خواهد آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها