مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان:

تور کرمان‌گردی دانشمندان و خبرنگاران چینی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از ورود تور ۳۸ نفره خبرنگاران و دانشمندان چینی به این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۵۳۲۶
تور کرمان‌گردی دانشمندان و خبرنگاران چینی

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر، محمود وفایی در جمع خبرنگاران معرفی جاذبه های گردشگری استان کرمان را یکی اولویت های میراث فرهنگی دانست و اظهار کرد: تور ۳۸ نفره خبرنگاران و دانشمندان چینی وارد استان کرمان شد.

وی با اشاره به حضور این تور در قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان و آذربایجان گفت: دانشمندان و خبرنگاران چینی پس از ایران راهی کشورهای پاکستان و هند شده و در نهایت به چین بر می گردند.

وفایی تصریح کرد: خبرنگاران و دانشمندان چینی در قالب این تور از جاذبه های تاریخی کشورهایی که در مسیر جاده ابریشم قرار دارند بازدید می کنند.

وی گفت: این تور در ایران از استان های تهران، اصفهان، یزد و شیراز گذشته و هم اکنون در کرمان حضور دارند که امروز پس از بازدید از جاذبه های تارخی کرمان راهی سیستان و بلوچستان می‌شوند.

وفایی با اشاره به بازدید اعضاء این تور از ارگ بم افزود: تور خبرنگاران چینی با استفاده از ۱۰ خودرو مجهز به سیستم پخش مستقیم، جاذبه های مسیر جاده ابریشم را به صورت مستقیم به تصویر می شکند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان یادآور شد: این تور با هماهنگی دفتر اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی کشور ایران در شانگ های چین انجام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها