حوادث آذربایجان شرقی؛ سارقان زورگیر مسلح

دستگیری سارقان زورگیر مسلح در مرند

رئیس کلانتری 104 عباس آباد از دستگیری یک سارق زورگیر در محدوده خیابان بهشتی خبر داد.
کد خبر: ۹۶۵۳۰۴
زورگیر مسلح در درگیری با ماموران زمین‌گیر شد

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ قاسم پور رئیس کلانتری 104 عباس آباد، در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: با ارائه چندین شکایت از سوی شهروندان تهرانی در رابطه با زورگیری از آن‌ها در محدوده‌های مختلف این محله، پرونده‌ای در این خصوص در کلانتری تشکیل و تیم‌های عملیاتی پس از جلسه ای در کلانتری به صورت مستمر مسئولیت رسیدگی به موضوع را بر عهده گرفتند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد که تمامی سرقت ها از سوی یک سارق با مشخصات ثابت ضمن پرسه زنی در محدوده های مختلف و خلوت این محله، اقدام به زورگیری از شهروندان می کند.

رئیس کلانتری 104 عباس آباد گفت: مأموران گشت های انتظامی کوچه های این محله را که احتمال وقوع جرم می رفت، تحت کنترل و نظارت قرار دادند و به گشتزنی های مستمر در این محدوده پرداختند تا اینکه شب گذشته یکی از شهروندان ضمن مراجعه به مأموران انتظامی مستقر در آن محدوده اعلام کرد که از سوی یک زورگیر مورد سرقت قرار گرفته است که طی آن مأموران بلافاصله با دریافت مشخصات متهم یقین پیدا کردند که وی خود تبهکار تحت تعقیب است و به این ترتیب به محلی که مالباخته اشاره کرده بود اعزام شدند.

قاسم پور تصریح کرد: محل مذکور تحت کنترل و محاصره قرار گرفت و بدون اینکه شهروندان حاضر در این محوطه دچار مشکل شوند، مأموران توانستند سارق را شناسایی و برای دستگیری وی اقدام کنند.

وی افزود: متهم که خود را در محاصره پلیس دید سعی کرد با سلاح سرد خود را نجات دهد اما سرعت عمل مأموران به وی اجازه حرکت نداد و مأموران با انجام حرکات رزمی موفق به دستگیری وی شده و او را خلع سلاح کردند.

گفتنی است، متهم پس از بازداشت به کلانتری منتقل شد و پس روبرویی با مالباخته به جرم خود مبنی بر زورگیری و سرقت از وی اعتراف کرد و همچنین به ده ها فقره سرقت و زورگیری دیگر در این محدوده نیز اعتراف کرد و متعاقبا پرونده به همراه متهم به دادسرا منتقل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
۰
۰
صورتش نشان بده

نیازمندی ها