به دلیل تهدید شدن از سوی افراد ناشناس

شاکی دونالد ترامپ شکایت خود را پس گرفت

زنی که مدعی بود در سن ۱۳ سالگی از سوی نامزد جمهوریخواهان انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا مورد تجاوز قرار گرفته است به دلیل دریافت پیام های تهدید آمیز شکایت خود را پس گرفت.
کد خبر: ۹۶۵۲۹۹
شاکی دونالد ترامپ شکایت خود را پس گرفت

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، وکیل زنی که مدعی است نامزد جمهوریخواهان آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ این کشور، در دوران کودکی وی را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است، اعلام کرد که موکلش نامه های تهدید آمیز بسیاری دریافت کرده است.

روزنامه گاردین با استناد بر سخنان وکیل مدافع این زن که خود را با نام مستعار «جین دو» معرفی کرده در این رابطه نوشت، قربانی این پرونده با نام مستعار «جین دو» که پیش از این طی شکایتی ادعا کرده بود هنگامی که تنها ۱۳ سال داشت از سوی دونالد ترامپ مورد تجاوز قرار گرفته بود، شکایت خود را علیه نامزد حزب جمهوریخواهان ریاست جمهوری آمریکا پس گرفت.

«لیزا بلوم» وکیل مدافع این پرونده در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: جین دو از ما خواست تا شکایت علیه ترامپ پس گرفته شود.

بلوم پیش از گفته بود که موکلش همواره پیام و نامه هایی با مضمون تهدید آمیز دریافت می کند.

گویا جین دو در ماه ژوئن نیز شکایت دیگری را علیه ترامپ مطرح کرده بود. در ماه آوریل نیز این زن، شکایتی را در کالیفرنیا علیه ترامپ مطرح کرده و خواستار دریافت غرامت ۱۰۰ میلیون دلاری شده بود.

این وضعیت در حالی است که ۱۲ زن تاکنون مدعی شده اند که ترامپ به آنها تعرض کرده است. این اتهامات علیه ترامپ در حالی مطرح شده‌ است که وی اتهامات پیشین درباره سوء‌استفاده جنسی را رد کرده‌ است.

ترامپ روز ۲۴ مهر مدعی شد وی قربانی بزرگترین تخریب وجهه سیاسی در تاریخ آمریکا است و این اتهامات بخشی از برنامه‌ای است که با هدف تخریب او صورت می‌گیرد.

ستاد انتخاباتی ترامپ نیز در واکنش به این گزارش‌ها با انتشار بیانیه‌ای تمامی اتهامات مطرح شده علیه این نامزد انتخاباتی را رد و اعلام کرد: این گزارش‌ها با انگیزه‌های سیاسی منتشر شده‌ است.

همچنین چندی پیش واشنگتن پست فایل ویدئویی منتشر کرد که در آن شنیده می‌شود ترامپ صحبت‌های زشتی درباره زنان و ارتباط با آنها مطرح می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها