رئیس جمهور سوریه در گفتگو با یک روزنامه انگلیسی با اشاره به حمایت های آمریکا و کشورهای غربی از گروه تروریستی- تکفیری داعش، اظهار داشت: کشورهای غربی از گذشته ضعیف‌تر شده‌اند.
کد خبر: ۹۶۵۲۹۳
اعلام آمادگی اسد برای عفو تروریست ها

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، بشار اسد در گفتگو با «ساندی تایمز»، گفت: ما قبلا اعلام کردیم که آماده هستیم به وضعیت هرکسی که سلاح خود را زمین بگذارد، رسیدگی کرده و آن را حل و فصل کنیم.

وی افزود: ما همچنین گذرگاه های انسانی برای خروج مردم ایجاد کردیم، اما تروریست ها این گذرگاهها را گلوله باران می کنند. حلب شهری است که تروریست ها مناطقی از آن را اشغال کرده اند و باید آنها را از آنجا بیرون برانیم.

اسد با اشاره به ضعیف تر شدن مواضع غربی ها گفت: اکنون وضعیت فرق کرده است. غرب بسیار ضعیف تر شده است. کشورهای غربی دیگر چیزی ندارند که به آن ببالند.

رئیس جمهور سوریه همچنین به جدی نبودن غربی ها به ویژه آمریکا در مبارزه با گروه تروریستی داعش و سکوت در قبال اقدامات این گروه اشاره کرده و اظهار داشت: گروه داعش نفت را قاچاق می‌کند و از چاه های نفت عراق زیر چشم ماهواره های آمریکا بهره برداری می کند و غرب چیزی نمی گوید. اینجا بود که با ورود روسیه به صحنه، فرایند تضعیف و کوچک شدن داعش آغاز شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها