فرمانده انتظامی بندرعباس خبر داد:

پلیس قلابی در بندرعباس به دام افتاد

فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری پلیس قلابی در بندرعباس خبرداد و گفت: جرائم خشن در شهرستان بندرعباس، ۲۴ درصد کاهش داشته‌است.
کد خبر: ۹۶۵۲۷۸
پلیس قلابی در بندرعباس به دام  افتاد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از هرمزگان، سرهنگ اسماعیل مشایخ، فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس در نشست خبری با اشاره به ارتقای امنیت اجتماعی در بندرعباس گفت: وضعیت کنونی بندرعباس با سال‌های گذشته قابل قیاس نیست، البته این امنیت حاصل تلاش و تعامل بخش‌های مختلف است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد امنیت نیازمند تعامل و خرد جمعی است، افزود: امنیت نسبی در شهر بندرعباس به دلیل زحمات پرسنل و اشرافیت اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی ماموران نیروی انتظامی این شهرستان است.

فرمانده انتظامی بندرعباس گفت: اگر هنجارشکنی و ناامنی هم در برخی مناطق به وقوع بپیوندد مطمئن باشید که در کمترین زمان و با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی و مجرمان برخورد می‌شود.

سرهنگ مشایخ در ادامه از دستگیری 6 باند سارق منزل و داخل خودرو در 10 روز گذشته در این شهرستان خبرداد و تصریح‌کرد: یکی از این باندها با اجاره موقت و کوتاه مدت منازل در برخی از محلات، با شناسایی و زیرنظر گرفتن سوژه‌ها در محلات بالای شهر و اطمینان خاطر از خالی بودن واحدها اقدام به سرقت طلا و جواهر می‌کردند.

وی همچنین با تشریح نحوه وقوع جرم توسط این باند 4 نفره افزود: سارقین با استفاده از یک دستگاه خودروی پژوپارس با پلاک تهران اقدام به سرقت می‌کردند که پس از شناسایی و دستگیری به 23 مورد سرقت اعتراف کرده‌اند.

فرمانده انتظامی بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود از دستگیری فردی که با جعل عنوان پلیس انتظامی شهرستان بندرعباس، پلیس آگاهی، کارمند کمیته امداد و کارمند استانداری اقدام به اخاذی می‌کرد خبرداد و گفت: از شهروندان بندرعباسی خواستاریم که اگر کسی خود را به‌عنوان مامور انتظامی و یا دیگر نهادها معرفی‌کرد از وی کارت شناسایی معتبر مطالبه کنند و یا از سامانه 110 استعلام بگیرند.

سرهنگ مشایخ در ادامه با تشریح اقدامات پلیس انتظامی شهرستان بندرعباس در 7 ماهه سال جاری بیان‌داشت: میزان جرائم خشن در طول این مدت، 24 درصد کاهش یافته و تعداد 104 نفر نیز در همین خصوص دستگیر شده‌اند.

وی ادامه داد: جرائم عادی نیز در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل با کاهش 7 درصدی مواجه بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از افزایش 30 درصدی دستگیری مجرمان در 7 ماهه سال جاری خبر داد و تصریح‌کرد: در این مدت، 7 تن مواد مخدر کشف شده که با افزایش 243 درصدی کشفیات مواد مخدر را در بندرعباس شاهد بوده‌ایم.

سرهنگ مشایخ با اشاره به کشف کالای قاچاق به ارزش 190 میلیارد ریال در این شهرستان گفت: در 7 ماهه نخست سال‌جاری در این زمینه 41 درصد افزایش داشته‌ایم. همچنین با جمع‌آوری 10 هزار و 868 نفر معتاد، افزایش 40 درصدی را شاهد بودیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها