سازمان وظیفه عمومی فراخوان داد

فارغ التحصیلان دانشگاه ها آماده سربازی

سازمان وظیفه عمومی ناجا کلیه مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم آبان ماه ۱۳۹۵ هستند را به خدمت فراخواند.
کد خبر: ۹۶۴۷۶۲
مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم، آماده سربازی

به گزارش جام جم آنلاین از سازمان وظیفه عمومی، سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن فراخوان کلیه مشمولان غایب و غیر غایب متولد ۱۳۵۵تا پایان آبان ماه ۱۳۷۷ برای انجام خدمت دوره ضرورت، طی اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم سال های مذکور که برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم آبان ماه سال ۱۳۹۵ دریافت کرده اند، می بایست در ساعت و محلی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند.

مشمولان ساکن تهران بزرگ

کلیه مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم غایب و غیرغایب که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ آبان ماه سال ۱۳۹۵ می باشند می بایست راس ساعت ۶ صبح روز چهارشنبه ۱۹ آبان به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در قالب برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش ابلاغ شده است حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان ساکن سایر استان های کشور

کلیه مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ آبان ماه سال ۱۳۹۵ می باشند راس ساعت ۷ صبح چهارشنبه ۱۹ آبان به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در قالب برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش ابلاغ شدهاست حضور پیدا کرده تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

گفتنی است، آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نشده اند، می توانند به نزدیکترین دفتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) مراجعه و نسبت به دریافت برگ مذکور اقدام و براساس اطلاعات درج شده در آن اقدام کنند.

لازم به ذکراست، مشمولان می بایست برگ های مربوط به اعزام به خدمت از جمله برگ آماده به خدمت، برگ واکسیناسیون، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز مانند شناسنامه، کارت ملی و ... را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها