با حضور معاون اول رئیس جمهور

ورزشگاه نقش جهان اصفهان افتتاح شد +عکس

وزیر صنعت، معدن و تجارت:

صنایع آب‌بر اصفهان مجوز نمی‌گیرند

وزیر صنعت، معدم و تجارت از عدم صدور مجوز برای صنایع آب بر در استان اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۴۲۸۷
صنایع آب‌بر اصفهان مجوز نمی‌گیرند

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر، محمدرضا نعمت‌زاده شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان اصفهان که با حضور معاون اول رئیس جمهوری برگزار شد، با اشاره به اینکه باید الگوی استفاده کمتر از آب در صنعت اجرایی شود، اظهار داشت: در حال حاضر صنایع کشور دو درصد آب کشور را مصرف می کنند اما این آمار در اصفهان بیشتر است که به همین دلیل از این پس به صنایع آب بر در اصفهان مجوز داده نمی شود.

وی بیان داشت: باید وام های اعطایی به بخش کشاورزی هرچه زودتر از سوی بانک‌ها پرداخت شود تا صنایع کوچک و بزرگ در این حوزه برای افزایش اشتغال زایی راه اندازی شود.

وزیر صنعت، با اشاره به اینکه استان اصفهان واحدهای بزرگ خوداتکا زیاد دارد، افزود: البته برخی از این واحدها به تسهیلات برای تداوم مسیر خود نیاز دارند.

وی با بیان اینکه در نتیجه شرایط اقتصادی برخی واحدهای کوچک دچار مشکلات زیادی شده‌اند، گفت: تقویت همه این واحدها امکان پذیر نیست چراکه فعالیت برخی از آنها برای کشور صرفه اقتصادی ندارد.

نعمت زاده اضافه کرد: در صورت عملیاتی شدن طرح هایی با بیش از ۶۰ درصد پیشرفت در استان اصفهان، پیش بینی شده ۵۰ هزار فرصت شغلی در اصفهان ایجاد شود.

وی ادامه داد: البته با همین شیوه ۲۰۰ هزار فرصت شغلی غیرمستقیم نیز در استان فراهم می شود و در صورت اجرای طرح های با بیش از ۸۰ درصد پیشرفت، ۲۴ هزار فرصت شغلی نصیب استان اصفهان خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها