وزیر دفاع انگلیس در پارلمان این کشور گفت: انگلیس تا ۲ سال آینده آماده نبرد نظامی با روسیه خواهد بود.
کد خبر: ۹۶۴۰۳۲
انگلیس آماده جنگ با روسیه می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، وزیر دفاع انگلیس در اظهاراتی از کسبِ آمادگی برای جنگ با روسیه تا ۲ سال آینده خبر داد.

مایکل فالون وزیر دفاع انگلیس امروز در اظهاراتی در جمع نمایندگان پارلمان این کشور در این باره اعلام کرد: انگلیس تا ۲ سال آینده آماده جنگ با روسیه می شود. ناتو در حال هشیار شدن در برابر چالش تجاوزات فزاینده کرملین است و متحدان عضو ناتو آماده مقابله با نیروهای «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه خواهند بود.

وزیر دفاع انگلیس در جمع کمیته منتخب دفاعی پارلمان تصریح کرد: در سال جاری و سال‌ های گذشته شاهد تجاوزات زیادی از سوی روسیه در حوزه های هوایی و دریایی بودیم و هم اکنون نیز نقش روسیه در سوریه و مناطق دیگر را می بینیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
نوذر
-
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
۰
۰
فعلا جنگجوترین ابرقدرت جهانی روسیه است
رزمنده
-
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
۰
۰
جون تاچر و چرچیل الان آماده بشید. كمی هم ما بخندیم!!
نوید
-
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
۰
۰
همیشه سیاسیون دولتی انگلیس نقش شرور را دارند اگر قدرت داشته باشند عملی میكنند مثل 100 سال پیش به قبل اگر كمی قدرت داشته باشند استارت شرارت را میزنند و اگر قدرتی نداشته باشند و پولهایشان هم بقدر نیاز خودشان باشد فقط دیگران را شارژ میكنند و شیرشان میكنند. مستعمراتشان هم مثل كانادا و استرالیا هم نوچه هایش هستند كه سیاست مدارانشان پادویی انگلیس را میكنند.
الیاس
-
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
۰
۰
دوران شیر بودن انگلیس سالهاست كه غروب كرده الان انگلیس یك روباه بیش نیست . توی آبهای خلیج فارس حاشیه اروند كنار با خفت تمام دستگیرشان كردیم ملوانان پر ادعایش شان . فقط ادعا دارند ادعا ادعا ادعا هیچ پوخی نیستند

نیازمندی ها