قائم مقام مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران از ارائه خدمات مختلف به شرکت کنندگان راهپیمایی روز ۱۳ آبان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۶۸۸
برنامه‌های مترو تهران در روز ۱۳ آبان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، علی عبدالله پور ضمن گرامیداشت روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت:‌ شرکت بهره برداری مترو تهران در این روز آماده ارائه بهترین خدمات به شرکت کنندگان در راهپیمایی است و بدین منظور تردد مسافران در ایستگاه ها به صورت لحظه ای رصد و در صورت نیاز قطارهای فوق العاده اعزام خواهد شد.

وی با بیان اینکه ایستگاه طالقانی در خط یک مترو تهران تا ساعت 10 صبح فعال است افزود: با آغاز مراسم راهپیمایی روز 13 آبان ماه ورودی ایستگاه طالقانی به منظور برقراری نظم بیشتر بسته خواهد شد تا مراسم به صورت ویژه و با حضور مردم و دانش آموزان برگزار شود.
عبدالله پور با بیان اینکه پذیرش مسافر در ایستگاه طالقانی با پایان مراسم از سر گرفته می شود تصریح کرد: در این ساعات مردم می توانند از ایستگاه های قبل و بعد از ایستگاه طالقانی برای رسیدن به مراسم استفاده کنند.
وی در ادامه به برنامه های فرهنگی مترو به مناسبت 13 آبان اشاره کرد و گفت: فضا سازی های متناسب با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در ایستگاه های مترو انجام شده و تبلیغات و اطلاع رسانی هایی هم در خصوص مراسم ١٣آبان در داخل واگن ها صورت می گیرد.
قائم مقام مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران افزود: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، ویژه برنامه‌هایی در ایستگاه‌های مترو اجرا می‌شود که از آن جمله می‌توان به اجرای زنده گروه های سرود انقلابی دانش آموزان در ایستگاه های اصلی و پردد مترو اشاره کرد.
وی گفت: در ایستگاه مترو طالقانی نیز گروه مردان نقره ای با موضوع انقلاب اسلامی برنامه اجرا خواهند کرد.
عبدالله پور همچنین عنوان کرد: در این ایام نمایشگاه های عکس با عناوین امریکا در کلام امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و معترضین به سیاست های امریکایی در ایستگاه های منتخب برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها