دزد جوان برای رسیدن به پول مواد مخدرش از یک موسسه خیریه در آبادان سرقت کرد.
کد خبر: ۹۶۳۵۰۶
دزدی مرد افیونی از موسسه خیریه در آبادان +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از رکنا، ساعت 8 صبح شنبه 8 آبانماه امسال مدیر یک موسسه خیریه در ایستگاه 12 کوی قدس وقتی به جلوی در موسسه رسید با صحنه تخریب شدن قفل در ورودی روبروشد و پس از ورود به ساختمان متوجه سرقت از موسسه خیریه شد.

بدین ترتیب تیمی از ماموران کلانتری 11 شهر آبادان برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند و در تجسس های ابتدایی مشخص شد این موسسه خیریه که برای افراد نیازمند، کودکان سرطانی و عقب مانده ذهنی فعالیت دارد از ظهر پنج شنبه تا صبح شنبه تعطیل است و دزدان با اطلاع از این ماجرا دست به سرقت زده اند.

تجسس های پلیسی برای ردیابی دزدان کلید زده شد و ماموران در این مرحله به پسر جوانی که در همسایگی موسسه خیریه زندگی می کند مشکوک شدند و پی بردند که وی اعتیاد به شیشه دارد و در زمینه سرقت داخل منزل یکی از متهمان سابقه دار است.

همین کافی بود تا ماموران با دستور بازپرس پرونده به بازرسی خانه امیرحسین بپردازند که از مخفیگاه وی تعدادی از وسایل سرقتی موسسه خیریه به دست آمد.

در این مرحله امیرحسین که راهی جز اعتراف نداشت به ماموران گفت: چند سالی است که اعتیاد به شیشه دارم و گاهی اوقات از روی بیکاری کارگری می کنم تا اینکه چندی پیش از اهالی محل شنیدم پول زیادی را خیرین به موسسه خیریه کمک کرده اند و چون احتمال می دادم که پول ها را داخل موسسه نگهداری می کنند تصمیم به دزدی گرفتم.



وی افزود: عصر 5 شنبه با یکی از دوستانم که از کودکی با هم در ارتباط هستیم نقشه سرقت را طراحی کردیم و ساعت 4 صبح جمعه با تخریب در موسسه برای سرقت دست به کار شدیم.
همه جای موسسه خیریه را گشتیم اما پولی در کار نبود به همین خاطر اقدام به سرقت وسایل داخل موسسه کردیم و پس از فرار بخشی از وسایل ها را به مرد جوانی در منطقه جمشید آباد آبادان فروختیم و با پول های سرقتی مواد مخدر خریدم و اصلا فکر نمی کردم دستگیر شوم.

بنا به این گزارش، همدست و مالخر این پرونده سرقت در گام بعدی تحقیقات پلیسی دستگیر شدند و بازپرس پرونده دستور داد تا متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار گیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
آبادانی
-
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
۰
۰
آبادان پر معتاد است و به امان خدا رها شده است انگار آبادان شهر فراموش شده است
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها