عضو کمیسون اقتصادی مجلس تاکید کرد:

اولویت‌بندی و اصلاح مشکلات شهرستان ری

محسن علیجانی زمانی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی از افتتاح دفتر مجمع نمایندگان مجلس در شهرری خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۴۸۹
دفتر مجمع نمایندگان مجلس در شهر«ری» دایر می‌شود

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، محسن علیجانی زمانی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای اداری شهرستان ری با اشاره به سیزدهم آبان روز استکبارستیزی گفت: آمریکا دست از گرگ بودن برنداشته و تا زمانی که به رفتارهای گرگ مانند خود ادامه دهد، حد فاصل خود را با آنها حفظ خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: رفتارهای آمریکای گرگ صفت را مقام معظم رهبری تشخیص می دهد و ما نیز پیرو ولایت فقیه بوده و از رهنمودهای ایشان استفاده می کنیم.

علیجانی زمانی ادامه داد: روز سیزدهم آبان نماد مبارزه با آمریکای جنایتکار و روز استکبار ستیزی است، همه مردم ایران در این روز باید یک صدا شعار استکبار ستیزی را به گوش جهانیان برسانند.

وی در خصوص نظارت نمایندگان مجلس بر دستگاههای اجرایی گفت: نمایندگان بر اساس وظیفه ای که قانون بر آنها محول کرده باید به طور ستادی بر اسناد بالا دستی و برنامه های توسعه ای که در کشور تدوین می شوند نظارت داشته باشند و عملکرد دستگاه های اجرای را پیگیری نمایند.

علیجانی زمانی افزود: نمایندگان مجلس اگر پیگیری اهداف منطقه ای و حوزه های خودشان را به اهداف کلان و توسعه ای کشور ترجیح دهند از وظیفه نظارتی خود نسبت به کل کشور باز خواهند ماند.

علیجانی زمانی با بیان اینکه در ارزیابی برنامه پنجم 30درصد از نظارت اجرا شده است، تصریح کرد: اگر کشور در حوزه بهداشت و درمان مطابق برنامه پنجم توسعه پیش می رفت و طرح پزشک خانواده، نظام ارجاع، سطح بندی خدمات و مسائل بیمه ها درست اجرا می شد، هزینه های خدمات درمانی کاهش چشمگیری پیدا می کرد.

وی با بیان اینکه شهرری دارای معضلات زیادی است و دسترسی این شهروندان به نمایندگان مجلس مشکل است، ابراز کرد: هفته آینده دفتر مجمع نمایندگان مجلس را در شهرری دایر خواهیم کرد و نمایندگان با حضور خود در این مرکز پاسخگوی مردم ری خواهند بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها