جمال شورجه اعلام کرد در سریال «حضرت موسی(ع)» و ایفای نقش این پیامبر از فردی که سابقه بازیگری ندارد استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۹۶۳۴۷۳
آخرین خبرها از یک سریال ویژه / چه کسی موسی(ع) می‌شود؟

به گزارش جام جم آنلاین ، جمال شورجه کارگردان سینما و تلویزیون درباره سریال «حضرت موسی (ع)» گفت: این سریال در مرحله پیش از ‌تولید قرار دارد و امیدوارم با تأمین منابع مالی به زودی بتوانیم ضمن تهیه کتابچه جامع راهبردی، آن را بسازیم.

این کارگردان افزود: یکی از دوستان که مورد وثوق من است از یکی از مسئولان تلویزیون نقل می کرد که «تلویزیون با تأمین بودجه این فیلم مشکلی ندارد» البته ما برای تأمین منابع مالی دیگر با کشورهای منطقه به خصوص کشورهای عربی‌زبان و همچنین نهادهای خصوصی و دولتی کشور صحبت کرده‌ایم.

شورجه عنوان کرد: بازیگران این مجموعه تلویزیونی ترکیبی از بازیگران شاخص ایرانی و بازیگران جهان اسلام خواهند بود یعنی ما از بازیگران سوری، مصری، لبنانی و ترکیه‌ای استفاده خواهیم کرد که همگی آنها از بازیگران شاخص خواهند بود.

وی ادامه داد: تمام صحنه‌های این سریال در ایران فیلمبرداری می‌شود و در شهرک دفاع‌مقدس نیز به ضبط خواهیم پرداخت. البته از قسمتی از دکورهای سریال «یوسف پیامبر» هم استفاده خواهیم کرد.

این کارگردان در پایان خاطرنشان کرد: با برخی از عوامل پشت صحنه برای حضور در این مجموعه صحبت کرده‌ایم اما با توجه به اینکه هنوز مشخص نیست چه زمان فیلمبرداری آن را شروع می‌کنیم، با آنها به قطعیت نرسیده‌ایم. درباره بازیگر ایفاکننده نقش حضرت موسی (ع) هم باید بگویم که او یک فرد ناشناس مانند انتخاب در سریال «یوسف پیامبر» خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها