سردار سلامی در تجمع دانشجویان دانشگاه شریف:

گزینه‌های نظامی را دشمنان باطل کردیم

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه در یکی از حساس ترین مقاطع تاریخ اسلام و ایران و روند تحولات عمیق در جهان قرار داریم و این زمان برای ما بسیار حیاتی است گفت: جبهه وسیعی را علیه دشمنان گشودیم و تمرکزشان بر ایران را برهم زدیم.
کد خبر: ۹۶۳۴۵۱
گزینه‌های نظامی را دشمنان باطل کردیم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در تجمع دانشجویان دانشگاه شریف که به مناسبت سالروز 13 آبان و روز استکبارستیزی برپا شد گفت: در یکی از حساس ترین مقاطع تاریخ اسلام و ایران و روند تحولات عمیق در جهان قرار داریم و این زمان برای ما بسیار حیاتی است.

وی با بیان اینکه درک واقعیات این دوره برای ناوبری سیاسی جامعه ما اهمیت زیادی دارد اظهار داشت: امروز بر فراز جامع ترین تقابل راهبردی نظام سلطه و انقلاب اسلامی هستیم.

جانشین فرمانده کل سپاه بیان کرد: امروز توانسته ایم بازدارندگی را در حوزه عمل نظامی با دشمنان برقرار کنیم یعنی اتخاذ پذیری گزینه‌های نظامی را باطل کنیم.

سردار سلامی با بیان اینکه ما جبهه وسیعی را علیه دشمنان گشوده ایم و تمرکز آنها بر ایران را برهم زده‌ایم تصریح کرد:دشمن دچار تفرقه است و سیاست های او متوقف شده است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن دچار ابهام در انتخاب راهبردهاست گفت: آمریکا از بعد از جنگ جهانی دوم تا امروز هشتاد کودتا و مداخله نظامی را در جهان انجام داده است اما در مقابل انقلاب اسلامی هیچ پیروزی چشمگیری نداشته‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه هدف دشمن را تشکیل خاورمیانه جدید دانست که با شکست بزرگ مواجه شد.

سردار سلامی ادامه داد: همه راهبردهای آمریکا علیه ایران مقیاس جهانی داشت اما در همه آنها شکست خوردند.

وی اظهار داشت: ما توانسته‌ایم الگوهای دوستی و دشمنی ساخته آمریکا در منطقه را برهم بزنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: تمام مناطقی که امروز در آن شعله‌های بیداری اسلامی پدیدار شده و میدان جهاد علیه استکبار شده است، زمانی محل آرامش استکبار بود.

سردار سلامی با بیان اینکه جنگ ما با آمریکا بر سر شعاع تاثیر و ارایه مدل است گفت: در سوریه اجازه ندادیم سیاست آمریکایی ها اعمال شود، در عراق از فرصت های ایجاد شده توسط آمریکا برای ایجاد و شکل دهی به حکومتی که انقلاب در آن موثر باشد بهره بردیم و در لبنان سد محکمی در مقابل رژیم صهیونیستی ایجاد شده است و ما امروز تا شرق مدیترانه و باب المندب رفته‌ایم.

وی گفت: اگر توانستیم موشک بالستیک را در مقابل شناور متحرک نقطه زن کنیم یک معجزه بود.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: در اولین تست موفق این موشک در کنار شاگردان و همرزمان شهید طهرانی مقدم بودم، وقتی پهپادهای ما در عمق سه هزار کیلومتری عملیات نظامی انجام داد و تصاویر را به صورت آن لاین فرستاد، نشان از توان ما در این حوزه است.

سردار سلامی افزود: دشمنی که امروز در برابر خود می‌بینیم به شدت رو به زوال است و آمریکایی ها توان مدیریت سیاسی تحولات را ندارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی
-
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
۰
۰
درتیترخبرتان را باید بعدازكلمه دشمنان قرارگیرد.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها