واکنش سردار جزایری به سخنان مقام اماراتی:

منطقه گرفتار کوتوله‌های سیاسی است

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در واکنش به سخنان اخیر یک مقام اماراتی گفت: منطقه گرفتار تعدادی کوتوله‌های سیاسی است که برای اثبات خود جنایت‌آفرینی را پیشه کرده‌اند.
کد خبر: ۹۶۳۴۴۰
منطقه گرفتار کوتوله‌های سیاسی است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، سردار سید مسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح و سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ضمن استهزاء سخنان یک مقام اماراتی که گفته بود برای مقابله با ایران باید کشورهای حوزه خلیج فارس سلاح ویرانگر به دست بیاورند، اظهار داشت: منطقه گرفتار تعدادی کوتوله‌های سیاسی است که برای اثبات خود جنایت‌آفرینی را پیشه کرده‌اند.

جزایری تاکید کرد: بخش تمسخرآمیز این گونه سخنان، گزافه‌گویی‌هایی که است که هر از چند گاهی نسبت به کشور مقتدر ایران اسلامی صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در حالی که روح الهی انسا‌ها از هر گونه جنگ، خشونت و به خصوص سلاح‌های غیرمتعارف بیزار و متنفر است برخی‌ها خواهان به کارگیری این تجهیزات کشتار جمعی علیه دیگران هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
امید
-
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
۰
۰
ایراد از خود ماست كه بقولی این كشورهای پونسی برایمان شاخ و شانه میكشند اگر یك سیاست خارجی مقتدر و برمبنای حفظ منافع ملی و نه یك سیاست احساسی و غیر منطقی و در كنار آن تعامل بهتر با كشورهای مهم نه كشورهایی چون سودان و جیبوتی داشتیم كارمان به اینجا نمی كشید.
روح الله
-
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
۰
۰
امریكای بوزینه كه عددی نیست این سوسكهای منطقه ای كه به یك پخ بندند ////
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها