رئیس پلیس راهور پایتخت گفت: ماشین‌های کاربراتوری نیاز به حمایت دارند و در این زمینه دستگاه‌های متولی بحث نوسازی مسئول هستند.
کد خبر: ۹۶۳۳۹۵
جریمه 75 هزار تومانی برای خودروهای دارای نقص فنی

به گزارش جام جم آنلاین، سردار سید تیمور حسینی در گفت‌وگو با فارس در خصوص جریمه روزانه ماشین‌ های کاربراتوری گفت: ماشین‌های کاربراتوری هر زمان که به خیابان بیایند جریمه می‌شوند.

وی با بیان اینکه صاحبان ماشین‌های کاربراتوری نیاز به حمایت دارند، گفت: تمام حرف و داد من این است که باید دستگاه‌های متولی بحث نوسازی کارشان را بهتر انجام دهند تا این افراد در مخمصه نیفتند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص خودروهای دارای نقص فنی همچون چراغ شکسته، گفت: ماشین‌هایی که نقص فنی دارند 75 هزار تومان جریمه می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
امیر
-
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
۰
۰
یعنی این پلیس خواهد توانست كاری جهت بهبود وسائل نقلیه الوده بكند با این روش ،اگر ماشین الوده هست جریمه فقط چرا اگر تازه معاینه فنی شده جریمه زیاد بكنید ان كاراچ را و ماشین را اجازه ندهید حركت كند ،دوما ماشین كاربوراتی و غیره ندارد فكر می كنید ماشین چند صد میلیونی دیزل كه تو خیابان راه می روند اگر خروج دود انها را اندازه بگیرید مراتب بیشتر از ماشین قدیمی كه مثل یك آلت قتاله در خیابانها در حال حركت هست می باشد ،چه بچه گانه صاحبان ماشین های كاربراتوری چه حمایتی احتیاج دارند ،ماشین مال انها هست بروند كاربراتور جدید بخرند و وصل كنند، ادم هایی كه زیر چادر در لُب مرزها و شهر های دور نیاز به حمایت دارند ،هركس ماشین دارد وظیفه نگهداری و خرج ان را هم دارد و پلیس هم وظیفه حفظ امنیت ماشین سوار و سر نشین و عابر و قانون را دارد ،
موتور گازی
-
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
۰
۰
یعنی چی ؟ به كاربراتوریها معاینه فنی نمیدن ؟؟؟؟؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها