حاشیه های جلسه رای اعتماد به 3وزیر پیشنهادی:

عکس های سلفی نمایندگان با رییس جمهور

جلسه رای اعتماد به وزیران پیشنهادی آموزش و پرورش ، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان امروز - سه شنبه - فرصتی برای برخی نمایندگان بود تا با گرفتن عکس سلفی با رییس جمهور این رویداد مهم کشوری را برای خود ثبت کنند.
کد خبر: ۹۶۳۳۷۱
عکس های سلفی نمایندگان با رییس جمهور

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا،‌ آغاز جلسه رای اعتماد سید رضا صالحی امیری، مسعود سلطانی فر و فخرالدین دانش آشتیانی وزیران پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش با حاشیه های جالبی همراه بود.

**جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی ساعت 8.10 صبح با حضور 224 نماینده آغاز شد.

**در ابتدای جلسه مجلس به دلیل اینکه هنوز رییس جمهوری وارد صحن علنی نشده بود، نمایندگان رسیدگی به طرح الحاق دو تبصره به ماده 617 قانون مجازات اسلامی را آغاز کردند.

**رییس جمهور ساعت 8.20 به همراه علی مطهری نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی وارد جلسه علنی مجلس شد و مورد استقبال محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید و تعداد زیادی از نمایندگان قرار گرفت و نمایندگان با وی مصافحه کردند.

**پس از سخنان حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی در دفاع از طرح در حال بررسی، علی لاریجانی با خیر مقدم به رییس جمهوری و هیات وزیران گفت: خدمت آقای روحانی و هیات وزیران که به مجلس آمدند، خیر مقدم عرض می کنم و چون امروز جلسه رای اعتماد است البته وارد بررسی طرحی شده ایم، پس از این که موضوع را به سرانجام برسانیم وارد بررسی رای اعتماد می شویم.

**محمد دهقان نماینده طرقبه و چناران که به عنوان موافق طرح الحاق دو تبصره به ماده 617 قانون مجازات اسلامی صحبت می کرد در ابتدای سخنان خود خطاب به رییس مجلس گفت: اگر نمایندگان هنگام رای گیری در صندلی های خود نباشند و حضور قلب نداشته باشند ممکن است، طرحی که برای آن زحمات زیادی کشیده شده است به نتیجه نرسد.
لاریجانی نیز از نمایندگان خواست که در صندلی های خود مستقر شوند.

** برخی از نمایندگان حضور رییس جمهور در مجلس را فرصت مغتنمی دانستند و با وی عکس سلفی می گرفتند و این روز مهم را در قاب تصویر تلفن های همراه خود ذخیره کردند.

**برخی از وزرای دولت مانند محمد جواد ظریف رییس دستگاه دیپلماسی قبل از شروع جلسه علنی در جلسه علنی مجلس حضور داشتند وبرخی دیگر از وزرا به همراه رییس جمهوری وارد مجلس شدند.

**بیش از 350 خبرنگار، عکاس و تصویربردار داخلی و خارجی جلسه رای اعتماد به وزیران پیشنهادی آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان را پوشش خبری می دهند.

** رییس جمهور در این جلسه حدود یک ساعت ضمن بیان مسایل روز کشور به دفاع از وزیران پیشنهادی پرداخت و پس از سخنان حشمت الله فلاحت پیشه نخستین نماینده مخالف فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش جلسه رای اعتماد را ترک کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها