نامزد جمهوریخواهان انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا برای جلب نظر صهیونیست ها و کسب رای آنها در انتخابات هشتم نوامبر، به آنها وعده داد که در برابر ایران خواهد ایستاد.
کد خبر: ۹۶۲۹۶۱
ترامپ: در کنار هم در برابر ایران می‌ایستیم

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، دونالد ترامپ به اسرائیلی ها وعده داد که در کنار آنها در برابر ایران و توافق هسته ای این کشور خواهد ایستاد.

دلیل آنکه ترامپ با صهیونیست ها علیه ایران اعلام همبستگی کرده آن است که لابی صهیونیست ها در آمریکا که با نام آیپک شناخته می شود تاثیر زیادی بر نتیجه انتخابات ایالات متحده دارد و حمایت این لابی از نامزدی خاص، به نوعی پیروزی وی را در انتخابات تضمین می کند از همین رو نه تنها نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری بلکه نامزدهای انتخابات کنگره نیز تلاش می کنند تا به نوعی حمایت این لابی را به دست بیاورند.

ترامپ در سخنرانی تبلیغاتی خود در نیومکزیکو بار دیگر از توافق هسته ای آمریکا و قدرت‌های بزرگ جهان با ایران انتقاد کرد و مدعی شد: همه مردم آمریکا از اقدامات دولت قبلی ناراضی هستند؛ از قراردادهایی که با ایران امضا شد، شغل هایی که از آمریکا خارج شد. ارتش که اگرچه نیروها و نفرات فوق العاده ای در آن هستند، ساختار آن به شدت تضعیف شده است.

ترامپ پیشتر نیز گفته بود توافق هسته ای ایران بدترین توافقی بوده است که تاکنون آمریکا انجام داده است.

وی گفت: در صورتی که به ریاست جمهوری برسد این توافق را لغو می کند.

نامزد جمهوریخواهان انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا در مصاحبه با دیلی میل توافق هسته ای ایران را برای رژیم صهیونیستی یک فاجعه خوانده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
دلاوران قزوین
-
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
۰
۰
ترامپ اگر مرد هستی بیا قزوین كه در برابر هم قرار گیریم تا ببینیم چند مرده حلاج هستی . بیا قزوین تا همان بلایی كه سر لطف علی خان زند در میدان شهر در آوردیم سر تو هم در بیاوریم
حمید
-
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
ترامپ كه سهله خیلی گنده تر از ترامپ هم جرات امدن به قزوینو نداره....!!!

نیازمندی ها