کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد:

ورود موج جدید بارش ها از غرب کشور

کارشناس هواشناسی از ادامه بارندگی در بیشتر نقاط کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۹۱۱
بارندگی در بیشتر نقاط کشور ادامه دارد

به گزارش جام جم آنلاین، معصومه احمدی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما افزود: برای امروز و فردا در بخش هایی از شمال غرب، سواحل شمالی و ارتفاعات غربی البرز بارش هایی به شکل خفیف و پراکنده پیش بینی می شود.

وی گفت: بر این اساس در استان های آذربایجان غربی، شرقی، اردبیل، مازندران و به شکل خفیف در استان هایی مثل کرمانشاه، زنجان، همدان، کردستان و ارتفاعات استان های قزوین و البرز بارندگی های خفیف و پراکنده خواهیم داشت.

احمدی ادامه داد: در سایر مناطق کشور در این مدت پدیده قابل ذکر دیگری را پیش بینی نمی کنیم.

کارشناس هواشناسی افزود: برای اواخر ساعات روز سه شنبه سامانه بارشی تشدید و تقویت می شود و انتظار داریم در بیشتر مناطق شمال غرب و نیمه غربی کشور بارش ها شدت بگیرد.

وی گفت: بارش های قابل توجهی برای سواحل شمالی کشور در روزهای سه شنبه و چهارشنبه پیش بینی می کنیم که در گزارش های بعدی جزئیات آن اعلام خواهد شد.

کارشناس هواشناسی تصریح کرد: با افزایش سرعت وزش باد برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه دریای عمان و خلیج فارس مواج و متلاطم پیش بینی می شود البته دور از انتظار نیست که در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در بخش هایی از غرب و جنوب غرب کشور آسمان غبار آلود باشد.

احمدی درباره شرایط آب و هوایی تهران افزود: در 24 ساعت آینده غبار صبحگاهی همراه با وزش باد ملایم پدیده قابل ذکر برای تهران است ضمن اینکه امروز دما در گرمترین زمان به 25 درجه خواهد رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها