روز استکبار ستیزی در گفتگوی جام جم آنلاین با یک نماینده

سفارتخانه های آمریکا در سراسر جهان جاسوسخانه است

تسخیر جاسوس‎خانه آمریکایی‎ها در تهران بنام روز ملی مبارزه با استکبار برای همیشه در تاریخ سیاسی کشور اسلامی ما ثبت و ضبط شده است.
کد خبر: ۹۶۲۸۶۸
سفارتخانه های آمریکا در سراسر جهان جاسوسخانه است

جام جم آنلاین- روز سرنوشت ساز 13 آبان را باید مرهون هوش و درایت سیاسی مردم آزاده ایران در آن مقاطع حساس باشیم که بر جهانیان ادبیات مقابله با تجاوزگری و جنایات دولتی مثل آمریکا را آموخت.

بطور کلی دولتمردان آمریکایی در هر کشوری که بعنوان سفیر یا یک دیپلمات مقیم حضور دارند، با اهداف از پیش طراحی شده کاخ سفید و سرویسهای جاسوسی واشنگتن مشغول بکار هستند.

دولت ایالات متحده با نیت اولیه دخالت در امورداخلی کشور میزبان سفارتخانه تاسیس می‎کند و با هدف برنامه‎ریزی بمنظور؛ خیانت، چپاول اموال و نیز بحران آفرینی برای مردم و دولت آن کشور، سفارت خود را راهبری می‎گرداند.

باید گفت به لحاظ عرف سیاسی سفارتخانه‎های آمریکا به هیچ روی در چارچوبه وظایف خود عمل نکرده و بیشتر به جاسوسی و رصد امور داخلیه دول می‎پردازد.

کارنامه سیاه سفارت آمریکا در کشور ما، مصداق بارز مدیریت یک جاسوس‎خانه را داشته که حکایت از عمق جنایات و عداوت آمریکا علیه ملت ایران دارد.

با طراحی کودتای 28 مرداد سال 32 علیه دولت و مردم ایران؛ مقامات آمریکا یک سیاهه ننگینی از دخالتهای خود در کشور برجای گذاشته است که علاوه بر کودتای فوق، سرکوب مردم ایران در قیام 15 خرداد 42، لایحه کاپیتولاسین، کشتار مبارزین‎ و بطور کلی تمام کسانی که در مقابل حکومت طاغوت ایستادند، نشان از استیصال رژیم شاه در برابر نفوذ روز افزون استکبار آمریکایی در ایران را دارد.

اما ادامه دشمنی‎ها و کینه‎توزی‎های آمریکا علیه مردم ایران پس از انقلاب اسلامی هم ادامه داشت. طراحی نقشه‎ها و کودتاهای مختلف و بالاخره پس از پیروزی انقلاب، تحمیل جنگ هشت ساله و پشتیبانی از صدام در این جنگ نابرابر، نشان می‎دهد آمریکا هیچ نقشی جز جنایت و خیانت علیه کشورمان بازی نکرده است.

به همین جهت مردم انقلابی ایران با تصمیم بجا که حکایت از درک درست ملت از فضای سیاسی و دشمنی شیطان بزرگ در آن دوران دارد با تسخیر سفارت آمریکا؛ بر سالها حضور استعماری، خیانت و مداخله این دولت در سرزمین عزیزمان پایان دادند.

سید حسین نقوی حسینی- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
حیدریم
-
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
۰
۰
شعار مرگ بر آمریكا و مرگ بر اسراییل جز ناگسستنی فرهنگ ملت ایران است/ درود می فرستم بر نماینده ولایت محور مجلس كه دیروز با نطق خود در خانه ملت بر هیمنه مفسدان صندوق فرهنگیان و اختلاس گران لرزه انداخت.
روح الله
-
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
۰
۰
امریكا ریكایی تایدی اخرش كف میكنی میری ته چاه فاضلاب
جواد
-
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
۰
۰
آمریكا یرای ملت ما تبدیل به دشمن موهومی شده تا دزدان و اختلاس گران داخلی راحتر مملكت رو بچابند دشمن این ملت كسایی هستند كه به اعتماد مردم خیانت و از قدرت خود برای دزدی و چپاول بیت المال سو استفاده كردند.

نیازمندی ها