مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد؛

انتقام آتشین مرد از همسر سابقش

«منتظر بودم که مرد جوان به خاطر آزار دختر هفت‌ساله‌ام از من عذرخواهی کند اما او این کار را نکرد و من بعد از خفه کردنش، جسد او را آتش زدم.» این بخشی از اعترافات مردی است که دوست برادرش را با ادعای آزار و اذیت دختر هفت‌ساله خود به قتل رساند. متهم به قتل و برادرش دیروز با نقض حکم مجازاتشان در دیوان‌عالی کشور برای دومین بار پای میز محاکمه قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۶۲۸۲۴
انتقام آتشین به بهانه آزار دختر 7 ساله

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از 29 شهریور سال 93 و به دنبال ناپدید شدن پسر جوان به نام شاهرخ در شهرری در دستور کار پلیس قرار گرفت. خانواده شاهرخ در شکایت خود گفتند؛ شاهرخ مغازه وسایل تزئینات تولد و جشن‌های عروسی دارد. روز گذشته او به خانه آمد و خودروی برادرش را امانت گرفت و با عجله بیرون رفت و دیگر برنگشت. تلفن همراهش نیز خاموش است. به همین خاطر احتمال می‌دهیم حادثه‌ای تلخ برایش رخ داده باشد.

با ادعاهای این مادر، تیمی از کارآگاهان پلیس مأموریت یافتند تحقیقاتی را برای پیدا کردن مرد گمشده آغاز کنند. تیم پلیسی در بررسی‌ها پی برد که شاهرخ در روز ناپدید شدن به مغازه تعویض روغنی دوستش مهرداد رفته بود. با کشف این سرنخ مهرداد دستگیر شد و در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت: مقتول دختر هفت‌ ساله مرا مورد آزار و اذیت قرار داده بود و من برای انتقام او را کشتم. بعد هم با کمک برادرم او را به بیابان‌های اطراف شهر برده و با بنزین آتش زدم.

با تکمیل تحقیقات پرونده به شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و مهرداد ادعاهای قبلی خود را تکرار کرد. برادرش هم منکر معاونت در قتل شد.

قضات دادگاه با توجه به اعتقاد مهرداد بر مهدورالدمی مقتول، او را به پرداخت دیه و حبس محکوم کردند. با ارسال پرونده به دیوان‌عالی کشور، حکم دادگاه نقض و متهم دیروز برای دومین بار محاکمه شد.

محاکمه دوباره

در این جلسه که در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران و به ریاست قاضی مقدم‌زهرا برگزار شد، اولیای دم برای قاتل پسرشان تقاضای اعدام کردند.

در ادامه مهرداد در دفاع از خود گفت: یک روز دختر هفت‌ساله‌ام، سراغ من آمد و راز جنایتی سیاه را فاش و ادعا کرد، شاهرخ او را مورد آزار و اذیت قرار داده است. از شنیدن این موضوع شوکه شدم. وقتی درباره حرف‌های دخترم از همسرم سوال کردم، او گفت که دخترمان را نزد دکتر برده و پزشک اعلام کرده مشکلی برایش پیش نیامده است. روز جنایت از برادرم خواستم به دوستش شاهرخ زنگ بزند و به بهانه آوردن وسایل تزئینات جشن تولد، وی را به مغازه تعویض روغنی‌اش دعوت کند. وقتی شاهرخ به مغازه آمد، او را به بهانه آوردن روغن به زیر زمین بردم و در مورد علت آزار دخترم سوال کردم. منتظر بودم تا عذرخواهی کند اما او طلبکار هم بود. به همین خاطر با او درگیر شده و دست و پایش را بستم. از من آب خواست که قرص خواب‌آور در آب حل کرده و به او دادم.

متهم به قتل ادامه داد: ساعت 2 شب به مغازه آمده و شاهرخ را خفه کردم. بعد هم جسد را در ماشینش گذاشته و در بیابان‌های اطراف شهرری با بنزین آتش زدم. برادرم فقط در حمل جسد تا ماشین به من کمک کرد و نقشی در قتل نداشت.

برادر متهم به قتل هم اتهام معاونت در قتل را رد کرد و گفت: من در قتل نقشی نداشتم و تنها اشتباهم این بود که راز جنایت را به کسی نگفتم.

با دفاعیات متهمان قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۹
حمید
-
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
۰
۰
دم پدر دختر گرم
امید
-
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
۰
۰
واقعا آزار و اذیت یك كودك جرم بزرگی است ولی آیا پدر و مادر این دختر مقصر نیستند و ضمنا آیا ما باید خودسرانه اقدام به جزای مجرم كنیم؟
gggg
-
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
۰
۰
دم پدر دخترگرم این كارباعث میشه تا سالها وقت وهزینه صرف راه پله های دادسرا ودادگاه نكند حالا خانواده اون ... تو راه پله ها ی دادگاه جدول حل كنند
رضا
-
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
۰
۰
واقعا استحقاق مردن رو داشته
نظر
-
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
۰
۰
اگر واقعا مقتول همچین كاری كرده . . اگر میخواست بره دادگاه ، اول باید اتهامش ثابت میشد . تازه اگر ثابت میشد بعد اینقدر طول می كشید كه بهانه جدید برای این كارش پیدا میكرد . روانی و غیره . اما بهتر بود فقط به یه كتك كاری مفصل اكتفا میكرد . گرچه شاید اگر من هم جای این پدر بودم از كارم هیچ وقت پشیمون نمیشدم .
مجید
-
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
۰
۰
خدا شاهده اگر واسه دختر من پیش می آمد یك كاری میكردم كه روزی 10 بار آرزوی مرگ كنه.مردانگی كردی كه كشتیش.اگر حكم قصاص بدن معلوم میشه كه قانون درستی نداریم.
alireza
-
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
۰
۰
خوب كاری كردی مرد این آشغال لیاقت زندگی نداشت .
،،،
-
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
۰
۰
به نظر من باید از طریق شكایت حكم جلب میگرفتن. پلیس آگاهی یكی میخوابوند در گوشش كرده و نكردش یادش میومد. پلیس آگاهی كار خودش رو خوب بلده..الان با قتل آون فاسد طبق احادیث گناهانش به گردن آون پدر میفته.
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
۰
۰
قوانین ضعیف وبی عدالتی باعث چنین تصمیم گیریهایی میشود .برو دادگاه از حقت شكایت كن ببین محكوم میشی یا نه. من كار این آقا رو توجیه نمیكنم ولی مرگ بهتر از آتیش گرفتن درمقابل تصمیم قضات محترم میباشد.

نیازمندی ها