سراب - قاتل نامرئی در آذربایجان شرقی قربانی گرفت و باعث کشته شدن سه نفر در سراب شد.
کد خبر: ۹۶۲۲۶۷
قاتل نامرئی در آذربایجان شرقی قربانی گرفت

به گزارش جام جم آنلاین، رئیس اداره گاز سراب با اعلام خبر فوت سه شهروند سرابی براثر استنشاق گاز مونواکسید کربن به مهر گفت: دود کش آبگرم سه تن را به کام مرگ فرستاد.

سعید خوشفکر ادامه داد: در سرمای پاییزی قاتل نامرئی به سراغ یک خانواده سرابی آمد و با بهره گیری از نقص در سیستم دودکش آبگرم کن همه اعضای خانوار را به کام مرگ فرستاد.

وی دلیل این اتفاق را اختلال در مکش دود کش آبگرمکن دانست و گفت: این اتفاق صبح امروز رخ داد و سه عضو یک خانواده شامل همسر، شوهر و فرزند هشت ساله در اثر گازگرفتگی فوت کردند.

خوشفکر تصریح کرد: هشدارها در مورد مسمومیت با مونوکسیدکربن را جدی تلقی کرده و ساده‌انگاری در این امر حوادث تلخ و ناگواری را به دنبال دارد، توصیه‌های ایمنی و علائم این قاتل نامرئی را جدی بگیرید.

وی ادامه داد: علایم مسمومیت با مونوکسیدکربن می‌تواند طیف وسیعی از علائم را شامل شود که در بیماری‌های مختلفی دیده می‌شود و بسیاری از این علائم شبیه به علائم سرماخوردگی است و اکثر افراد فکر می‌کنند به دلیل سردی هوا دچار سرماخوردگی شده‌اند و سعی در خوابیدن می‌کنند.

وی سردرد، ضعف جسمانی، سرگیجه و بی‌قراری، تهوع و استفراغ، خمیازه کشیدن بیش از حد و کاهش دید را از علائم عمومی مسمومیت‌ها دانست.

وی ادامه داد: چنانچه افراد در این مرحله متوجه چنین علائمی شدند، با خارج شدن از فضای آلوده می‌توانند از پیشرفت مسمومیت پیشگیری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها