توصیه قاسمی به مقامات امارات و عربستان:

مقدسات اسلامی را دستاویز اغراض حقیر سیاسی خود قرار ندهید

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: توصیه ما به مقامات امارات و عربستان آن است اماکن مقدس اسلامی را دستاویز اغراض حقیر سیاسی نکرده و برای جبران ناکامی های خود به جوسازی های منافقانه متوسل نشوند.
کد خبر: ۹۶۱۶۲۸
مقدسات اسلامی را دستاویز اغراض حقیر سیاسی خود قرار ندهید

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به اظهارات وزیر امور خارجه امارات در خصوص ادعای حمله موشکی یمنی ها به سوی مکه مکرمه اظهار داشت: ادعای حمله موشکی یمنی ها به سوی مکه مکرمه از اساس مضحک است.

بهرام قاسمی افزود: توصیه ما به مقامات امارات و عربستان آن است اماکن متبرک و مقدس اسلامی را دستاویز اغراض حقیر سیاسی نکرده و برای جبران ناکامی ها و شکست های خود به اینگونه جوسازی های منافقانه، تفرقه افکنانه و خطرناک متوسل نشوند.

قاسمی اظهار داشت: دینداری و انس و علاقه مردم یمن به اماکن مقدسه اسلامی از وهابیون و سلاطینی که برای حفظ تاج و تخت خود بجای تکیه به امت اسلامی به آمریکا و رژیم صهیونیستی متکی هستند، بیشتر است و حرمت حرمین شریفین را بیش از متجاوزان و قاتلان کودکان نگه می دارند.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان تاکید کرد: بی تردید کسانی که مقاصد جنایتکارانه خویش را بالاتر از حرمت کعبه می دانند، روز به روز بیشتر در بین مسلمانان رسوا خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها