تماس تلفنی افراد ناشناس برای صدور کارت هوشمند امداد خودرو از سوی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به منظور ارایه تسهیلات، خدمات، تعمیر و...، فاقد وجاهت قانونی است و کلاهبرداری تلقی می‌شود.
کد خبر: ۹۶۱۴۵۶
هشدار راهداری درباره کلاهبرداری در جاده ها

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی ​سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، به اطلاع می‌رساند بنابر اخبار واصله مشاهده شده است اخیراً اشخاص ناشناسی طی تماس تلفنی با آحاد جامعه به ویژه رانندگان و معرفی خود به عنوان کارمند سازمان راهداری و حمل‌ونقل و نقل جاده‌ای با موضوع صدور و ارائه کارت هوشمند جهت انجام امداد جاده‌ای از طرف این سازمان تحت عنوان ارایه خدمات، تعمیر و امداد خودرو اقدام به کلاهبرداری می‌کنند.

لازم به ذکر است چنانچه کارتی در این خصوص ارائه شده باشد توسط کلاهبرداران بوده که فاقد اعتبار و جعلی می‌باشد و ظاهراً عوامل کلاهبرداری آن را به صورت پیک به راننده یا مخاطب مورد نظر تحویل داده و هزینه آن را نقدی دریافت می‌کنند.

بدینوسیله به اطلاع هموطنان ارجمند می‌رساند هرگونه تماس تلفنی از سوی این سازمان در خصوص ارائه تسهیلات، خدمات امداد خودرو، تعمیرات و ... فاقد وجاهت قانونی بوده و کلاهبرداری تلقی می‌شود و لازم است شهروندان گرامی در صورت برخورد با چنین موضوعی، مراتب را به روابط عمومی سازمان با شماره 88898400-88898397 اعلام فرمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سروش
-
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
۰
۰
عجبا بهر حال یه چیزی در این مورد نوشتین
چند ماه پیش از شما خواستم در این مورد تحقیق و چیزی بنویسید
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها