مرد زندانی که با گرفتن مرخصی از زندان رجایی‌شهر بیرون آمده و متواری شده بود، با شلیک پلیس دستگیر و دوباره به زندان بازگشت. متهم که عضو باند خوفناک بود هنگام فرار از سوی ماموران هدف شلیک گلوله قرار گرفت و از دو پا ‌زخمی شد.
کد خبر: ۹۶۱۴۱۸
عضو فراری باند خوفناک با شلیک پلیس زمینگیر شد +عکس

به گزارش جام‌جم، ساعت 30 دقیقه بامداد سی‌ام فروردین سال 84 ماموران در جریان درگیری میان چند اوباش در اتوبان بسیج تهران قرار گرفتند. ماموران با حضور در آنجا مشاهده کردند، مردی به نام محمد در جریان درگیری با افرادی که قمه و چاقو به دست داشتند، با 21 ضربه چاقو زخمی شده است. مرد جوان به بیمارستان منتقل شد که با وجود تلاش پزشکان، فوت کرد.

با شناسایی خانواده مقتول، آنها برای ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران فراخوانده شدند. با تحقیق از آنها مشخص شد مقتول که خود نیز سابقه‌دار بوده به دختر یک مرد شرور و سابقه‌دار که همراه پسرانش باندی به نام خوفناک را اداره می‌کردند علاقه‌مند شده و به خواستگاری او رفته که این خانواده با او درگیر شده و با این وصلت مخالفت کرده‌اند. شب حادثه نیز با آنها ملاقات داشته و توسط همین خانواده به قتل رسیده است.

جست‌وجوها ادامه داشت تا این‌که ماموران در بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه فیلمی به دست آوردند که نشان می‌داد متهمی به نام غضنفر همراه دو برادر و پدرش با مقتول درگیر شده و با ضربه‌های چاقو و قمه او را زخمی کرده‌اند و بیشترین ضربه‌ها را حمیدرضا وارد کرده است.

او و سه عضو خانواده‌اش تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و پاییز سال 85 همراه برادرش به نام شجاع دستگیر شد، اما پدر و برادر دیگرش متواری شدند.

آنها در بازجویی‌ها گفتند در این درگیری شرکت داشته ‌اند. در ادامه حمیدرضا به قتل مرد جوان که خواستگار خواهرش بود، اعتراف کرد. پرونده آنها به شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و متهمان سال 90در دادگاه محاکمه شدند.

حمیدرضا که عامل جنایت بود به قصاص، برادر فراری‌اش به طور غیابی به ده سال حبس، شجاع به پنج سال حبس و پدر آنها به طور غیابی به 15 سال حبس محکوم شدند.

احکام در شعبه 27 دیوان عالی کشور تائید و برای اجرا به شعبه چهارم اجرای احکام دادسرای امور جنایی تهران ارسال شد. این در حالی بود که مدتی بعد شجاع با گرفتن مرخصی از زندان فرار کرد و شرارت‌هایش را از سر گرفت.

ماموران در جست‌وجوی او، برادر و پدرش بودند که خانواده مقتول سال گذشته به اجرای احکام دادسرا آمدند و قاتل پسرشان را بخشیدند. این در حالی بود که چندی پیش زندانی بخشیده شده در جریان درگیری در زندان، هم سلولی‌اش را به‌قتل رساند.

ماموران در جست‌وجوی سه متهم فراری این پرونده بودند که ماموران کلانتری 156 افسریه شامگاه دوشنبه هنگام گشتزنی در حوزه استحفاظی خود متوجه حضور افرادی شرور و سابقه‌دار در یکی از محله‌ها شدند.

ماموران برای دستگیری آنها وارد عمل شدند که یکی از آنها با قمه به سمت ماموران حمله کرد تا راهی برای فرار پیدا کند که ماموران او را خلع‌سلاح کردند. متهم با جا گذاشتن خودرویش قصد فرار داشت که ماموران او را تعقیب کرده و با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح هر دو پای او را هدف شلیک گلوله قرار دادند. با انتقال متهم زخمی به کلانتری، ماموران متوجه شدند او شجاع است که چندی قبل از زندان فرار کرده بود.

متهم دیروز با دستور قاضی رضوانی، رئیس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
...
-
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
۰
۰
یعنی خاك بر سر خانواده ای كنن كه رضایت بده. خداروشكر یكی رو تو زندان كشت فعلا آزاد نمیشه تا خانواده ی بدبخت این مقتول جدید رضایت ندادن والا همچنین اوباشی ضرر سنگینی به جامعه و پلیس و دادگاه میزد پس از آزادی.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها