اختصاصی جام جم آنلاین / گزارش تصویری

رودرروی سربازانی که با داعش می جنگند + عکس

اختصاصی جام جم آنلاین / گزارش تصویری

عراق : جدایی هایی که پایان یافت + عکس

تصاویر منحصربفرد و تکان دهنده هستند. غیر نظامیانی که از موصل فرار کرده و پس از ساعت ها پیاده روی به اردوگاه های پناهجویان می رسند. در دو طرف فنس ها خانواده هایی که اعضایشان از دو سال پیش از هم جدا شده اند ، یکدیگر را باز می یابند.
کد خبر: ۹۶۱۳۶۳
عراق : جدایی هایی که پایان یافت + عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از نوول ابسرواتور، با تشدید نبردها پیرامون شهر موصل ، غیرنظامیان در گروه های انبوه از جنگ فرار می کنند. ساعت ها پیاده روی سخت در پیش دارند تا به اردوگاه های پناهجویان برسند. آنها به فنس هایی می رسند که چادرها را احاطه کرده اند. از سوی دیگر ، خانواده ها به پیشوازشان می آیند. خانواده های خودشان. نزدیکانی که از دو سال پیش از هم جدا شده بودند. دستها به سوی هم دراز شده و چهره ها به هم نزدیک می شوند.

بولنت کیلیچ و یونس کلس عکاسان خبرگزاری های فرانس پرس و آندالو در آنجا حضور دارند تا این لحظات تاثرآور را جاودانه کنند.

1 - در یک اردوگاه پناهجویان در نزدیکی اربیل در منطقه خازیر در کردستان عراق 26 اکتبر( 5 آبان). خانواده های پناهجو نزدیکانشان را که دو سال پیش هنگامی که داعش کنترل موصل را در دست گرفت، گم کرده بودند بازیافتند. (BULENT KILIC/AFP)

2 - تصویری از تاثرآور از اعضای خانواده ای که دوباره به هم پیوسته اند. (BULENT KILIC/AFP)

3 - ساکنان روستای طوبزاوا در استان نینوا به اردوگاه پناهجویان در حضیر در 40 کیلومتری جنوب شرق موصل رسیده و عزیزان خود را بازیافته اند. (Yunus Keles/Anadolu/AFP)

4 - خانواده های فراری از نبردهای موصل به فنس های اردوگاه حضیر در استان نینوا در 26 اکتبر ( 5 آبان) نزدیک می شوند.(Yunus Keles/Anadolu/AFP)

5 - اشک شوق و تاثر با هم در آمیخته اند . اعضای خانواده ای از ساکنان روستای طوبزاوا که پس از دوسال دوباره در اردوگاه حضیر به هم رسیده اند.(BULENT KILIC/AFP)

6 - در آغوش گرفتن عزیزی باز یافته هم شیرین است و هم یادآور روزهای تلخ جدایی. تصویری از اردوگاه منطقه خازیر نزدیک پست ایست بازرسی آکسی کالاک کردها در 40 کیلومتری شرق اربیل روز 26 اکتبر(5 آبان).(BULENT KILIC/AFP)

7 - پس از دو سال دوری می توانند از لای فنس ها یکدیگر را لمس کنند و بگریند. (BULENT KILIC/AFP)

8 - اردوگاه حضیر در استان نینوا در 26 اکتبر ( 5 آبان).(Yunus Keles/Anadolu/AFP)


گزارش: بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
حامد
-
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
۰
۰
خدا رو شكر . قدر با هم بودن رو بهتر بدونیم ...
سیما
-
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
۰
۰
گزارش عالی بود. رنج دوری از عزیزان واقعا سخت است.مرسی جام جم
نرم افزار موبایل
-
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
۰
۰
ممنون از جام جم عكسهای قشنگی بود محمود از فولادشهر

نیازمندی ها