پیکاپ مرسدس‌بنز که به سیستم چهارچرخ محرک مشهور مرسدس 4Matic مجهز شده و طراحی آن براساس پلتفرم نیسان ناوارا صورت گرفته است.
کد خبر: ۹۶۱۰۴۲
مرسدس‌بنز از پیکاپ خود پرده برداشت +عکس

به گزارش جام جم آنلاین ، اکنون که انتظارها به پایان رسیده و از پیکاپ مرسدس‌بنز رونمایی شده است باید دید که این شرکت در محصول جدیدش از چه پیشرانه ای استفاده می کند.

البته نمونه های حاضر در این مراسم مجهز به پیشرانه V6 دیزلی بودند اما مرسدس‌بنز وعده داده که دو پیشرانه بنزینی و دیزلی دیگر هم قابل انتخاب خواهد بود.

این پیکاپ با در دو تیپ استایلیش اکسپلورر و پاورفول ادونچرر عرضه می‌شود که اولی برای استفاده شهری کاربرد دارد و نمونه پاورفول با تجهیزات کامل‌تر قابلیت آفرود را داراست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
ناشناس
-
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
۰
۰
یاد این پراید وانتای خودمون افتادم....... البته به گرد پای این پرایدكا نمیرسه كه!!!!!!
نام
-
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
بی مزه
مرتضی
-
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
۰
۰
خوراكه داعشه این ماشین
وانت سوار
-
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
۰
۰
پیكاپ یا همان وانت فقط تویوتا لندكروز .
علی
-
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
۰
۰
آدم چطور میتونه احساسشو وقتی كه سوار این بنز زردست بیان كنه؟
خدایا آخه چراا
ایرانی
-
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
۰
۰
این پیكاپ , پیكاپ مقرون به صرفه نیست و هزینه های سرویس بالایی دارد فقط بدلیل رقابت با قول هایی مثل تویوتا لندكروز , فورد اف ۱۵۰ - جمس سیرا ساخته شده است . این عكس ها هم طوری انداخته شده كه جنبه تبلیغاتی دارد اینقدر پولیش روی خوردو كشیدن كه خودرو برق میزند . دنیای سرمایه داری اینگونه است .
داود
-
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
۰
۰
در مقابل نیسان وانت های خودمان كه توی جاده مثل تیری كه از كمان رها شدند نیست تازه سی دی عباس قادری كه میگه بزنم به تخته بزاری آخر عشق حال , پشت وانت هم مش رمضان , كلبعلی , شعبان , رجب , صفر را بار زده باشی اصلا قابل مقایسه نیست و همینطوری بری نمایشگاه خودروی ژنو چه حالی میده .

نیازمندی ها