فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: در آستانه سفر هیئت دولت به استان البرز وزیر نیرو با اختصاص پنج میلیون متر مکعب آب از خط انتقال طالقان به شهر جدید هشتگرد موافقت کرد.
کد خبر: ۹۶۰۹۸۹
آب سد طالقان به هشتگرد می‌رود

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر، ابوالقاسم پالیزگیر ضمن اعلام این خبر، افزود: وزیر نیرو با اختصاص پنج میلیون متر مکعب آب از سد طالقان به شهر جدید هشتگرد موافقت کرد.

وی با اشاره به این که تخصیص پنج میلیون متر مکعب به صورت سالانه خواهد بود، تصریح کرد: در شهر جدید هشتگرد ۵۰ هزار واحد مسکن مهر وجود دارد که بسیاری از متقاضیان به دلیل مشکلات زیرساختی از جمله کمبود منابع آبی نمی توانستند در این واحدها مستقر شوند. با تخصیص این میزان آب مشکلات کم آبی شهر جدید هشتگرد برطرف خواهد شد.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ همچنین از اختصاص هفت هکتار زمین برای احداث تصفیه خانه آب شرب شهر جدید هشتگرد خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
طالقانی
-
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
۰
۰
حیف اون آب كه میره هشتگرد ، آب سد طالقان همش از چشمه ها تامین میشه و خیلی تمیزه اونوقت ما تو تهران باید آب چاه بخوریم درحالیكه مردم هشتگرد به جهت شرایط اقلیی امكان بهتری برای دسترسی به آب دارن و بارندگی اونجا بیشتر از تهرانه .
دریغ
-
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
۰
۰
ای دریغ كه یاد یه شعر كتاب درسی افتادم شاعر میگه : در اسد چون هود سوزد زآفتاب و عاقبت بی نصیب از سنبله میزان دهقان است و بس . این شعر مصداق كامل بی فایده بودن سد طالقان برای اهالی اونه و جز دردسر برای محلیها چیزی ایجاد نكرده و فقط برای تعدادی سرمایه دار یا حاشیه نشین سد منفعت داشته و بس .

نیازمندی ها