اعضای کمیسیون بهداشت مجلس با جام جم آنلاین مطرح کردند

نمایش چالش مانکن در اتاق عمل قبیح بود / با احدی تعارف نداریم

عضوکمیسیون بهداشت مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین:

اشکالات قانون نظام تحول سلامت باید برطرف شود

یک عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی بر ضرورت رفع نواقص و اشکالات قانون نظام تحول سلامت تاکید کرد .
کد خبر: ۹۶۰۹۷۹
اشکالات قانون نظام تحول سلامت باید برطرف شود

همایون هاشمی نماینده میاندوآب در گفت وگو با جام جم آنلاین تحقیق وتفحص را حق نمایندگان دانست و افزود: قانون نظام تحول سلامت در جای خود اقدامی خوب و موثر بود حتی می توان گفت تحول بزرگی در بخش سلامت ودرمان کشور محسوب می شود. منتها مانند بسیاری از طرح ها و قوانین دیگر از نواقص واشکالاتی برخوردار است که با اجرای طرح تحقیق وتفحص از آن می توان این مشکلات و کاستی ها را برطرف ساخت.

وی با اشاره به اینکه کارنامه وزیر بهداشت در این زمینه کارنامه قابل قبولی است گفت:اقدام ایشان به جهت اینکه جرات و جسارت اجرای چنین طرحی را داشت قابل ستایش است .منتها نواقص و اشکالات را نیز نمی توان نادیده گرفت که باید توسط دستگاههای نظارتی در صدد رفع آن برآمد.

هاشمی اشکال اساسی را در نحوه اجرا ی طرح دانست وافزود:در این قانون به لحاظ سطح بندی ، نظام ارجاع و ابهام در منابع اشکالاتی وجود دارد. که امیدواریم با مشارکت مردم ،دولت و مجلس هرچه زودتر اصلاح شود .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
مسعود
-
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
۰
۰
بسمه تعالی .خدا خیرتان دهد .الذین یستمعون القول فیتبعون احسنه . امید است با بررسی این طرح محاسن آن ادامه یابد واشكالات آن كه برای كادر پیراپزشكی ظالمانه برنامه ریزی شده هرچه زودتر برطرف واصلاح گردد .امیدواریم با تحقیق وتفحص كامل مسئولین محترم حداقل به یك عدالت نسبی دراین طرح دست یابند .
احسان
-
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
۰
۰
طرح تحول نظام سلامت بنام مردم اما بكام پزشكان است . این بودجه عظیم قسمت عمده اش به جیب پزشكان روانه شده و سبب دریافتی های نجومی در این وزارتخانه شده . امید است با بررسی این طرح و رفع اشكالات اون كیفیت رسیدگی به بیماران بهتر از قبل افزایش یابد .
پرستار
-
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
۰
۰
جامعه پرستاری نیزمعتقد است كه اشكالات این طرح " باید"برطرف شود .
رضا
-
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
۰
۰
باید نشست و منتظر ماند و نتیجه را دید . فكر نمی كنم این طرحی كه اینها می خواهند اشكالاتش را بگیرند عملی شود چون نون خیلی از افراد آجر می شود .
همشهری
-
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
رضای عزیز : در نا امیدی بسی امید است.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها